ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 26.15 24,84   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PERSWAZJA OSOBISTY MENTOR HARVARD BUSINESS SCHOOL


HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 26.15 Twoja cena  24,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Przełamywanie oporu
  • Wpływanie na zachowania innych
  • Forsowanie własnych racji
  • Zdobywanie serc sceptyków

Opanowanie sztuki skutecznej perswazji to coś więcej niż tylko zdobycie kolejnej wartościowej umiejętności ? to prawdziwy przełom w Twojej dotychczasowej karierze.

Umiejętność przekonania ludzi do swojego pomysłu, forsowanie własnych projektów i koncepcji oznacza realizację planów, zdobywanie nowych szczytów, osiąganie coraz lepszych rezultatów. A najważniejsze, że wszystko odbywa się w sposób etyczny -- perswazja to nie to samo, co manipulacja. Jej celem nie jest zaspokojenie niezdrowych ambicji jednostki, ale realizacja żywotnych interesów firmy poprzez przekonanie sceptyków i wpływanie na opinię niezdecydowanych.

Sprawdź:

  • jak urzeczywistniać swoje pomysły;
  • jak wypracowywać trwałe porozumienia;
  • jak generować istotną wartość dla firmy;
  • jak dostosować charakter przekazu do audytorium;
  • jak stosować racjonalną argumentację na poparcie swojej tezy.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są rzetelnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów, pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i potencjalne słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu ? te niewielkie przewodniki stanowią niezawodne wsparcie przy rozwiązywaniu codziennych problemów szybciej, efektywniej i bardziej profesjonalnie.


Spis treści:

 

Przesłanie mentorów - dlaczego warto zgłębiać tajniki nauki i sztuki perswazji? (7)


Perswazja - podstawy (9)


Istota procesu perswazji (11)

  • Na czym polega perswazja? (12)
  • Dlaczego perswazja jest ważna? (13)
  • Kluczowe czynniki w procesie perswazji (15)
  • Etyka (16)

 

Zdobyć wiarygodność (19)

  • Zdobywanie zaufania (21)
  • Potwierdzanie doświadczenia (22)

 

Zrozumieć odbiorców (27)

  • Rozróżnienie trzech typów odbiorców (28)
  • Analiza gotowości do słuchania (29)
  • Analiza podejścia poszczególnych odbiorców do procesu podejmowania decyzji (33)

 

Zdobyć umysły odbiorców (39)

  • Poprawna struktura prezentacji (40)
  • Przekonujące argumenty (42)
  • Odpowiedź na odwieczne pytanie każdego słuchacza: "Co ja będę z tego miał?" (44)
  • Dobór odpowiedniego słownictwa (48)

 

Zdobyć serca odbiorców (51)

  • Stosowanie sugestywnych opisów (53)
  • Wykorzystanie potęgi metafor (54)
  • Tworzenie trafnych analogii (56)
  • Przedstawienie pouczających historii (59)

 

Pokonać opór odbiorców (61)

  • Poznać interesy oponentów (63)
  • Zrozumieć emocje oponentów i wysłuchać ich obaw (64)
  • Ujednolicić przekaz werbalny i niewerbalny (65)
  • Uznać poglądy oponentów (66)
  • Zrozumieć i wykorzystywać mechanizmy perswazji (67)

 

Uruchomić mechanizmy autoperswazji u odbiorców (73)

  • Wizualizacja (74)
  • Odpowiednio dobrane pytania (75)
  • Aktywne słuchanie (77)

 

Wskazówki i narzędzia (81)
Narzędzia perswazji (83)
Sprawdź się (95)
Zalecana literatura (105)
Źródła (113)


120 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022