ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 99.40 94,43   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PUBLIC RELATIONS W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA RELACJI Z OTOCZENIEM


TWORZYDŁO D. CHMIELEWSKI Z.

wydawnictwo: WSIIZ , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 99.40 Twoja cena  94,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kolejny tom publikacji uczestników Kongresu jest dowodem na rosnącą rangę i znaczenie problemu komunikacji.

Tematyka artykułów publikowanych w książce odzwierciedla aktualne zainteresowania badawcze środowiska naukowego zajmującego się komunikacją społeczną i pokrewnymi dziedzinami, a także wskazuje na najważniejsze problemy nurtujące ludzi PR-u w ich codziennej praktyce.

Możemy tu znaleźć doniesienia z badań, analizy przypadków, kwestie związane z public relations w samorządzie, przedsiębiorstwie, polityce czy służbie zdrowia. Autorzy podejmują również tematy związane z mediami, zmianami towarzyszącymi uregulowaniom ich funkcjonowania, a także misją mediów publicznych.


Spis treści:

Słowo wstępne

Magdalena Bsoul
Zasady dobrego public relations w polityce

Maria Buszman-Witańska
Marka miejsca w promocji regionu

Aneta Czarniecka
Marketing internetowy w służbie zdrowia

Sławomir Gawroński
Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych

Agata Gemzik-Salwach
Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego

Grzegorz Hajduk
Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej

Barbara Iwankiewicz-Rak
Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji

Monika Kaczmarek-Śliwińska
Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych

Monika Kantowicz-Gdańska
Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy

Małgorzata Koszembar-Wiklik
Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy?

Olga Kurek
Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań

Wioletta Kwak
Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami

Paweł Łabuz
Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations

Katarzyna Łazorko
Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego

Wojciech Małuszyński
Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations

Jadwiga Mazur
Public relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane

Tomasz Nykiel
Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu

Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado
Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations

Piotr Para
Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce

Gerard Parzelski
PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach

Małgorzata Paszkowska
E-public relations zakładu opieki zdrowotnej

Paweł Przywara
PR współczesnych dziennikarzy polskich

Ewelina Radion
Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik

Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod
Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń

Jacek Rodzinka, Joanna Hady
Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań

Andrzej Rozmus
Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne

Marek Rutkowski
Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań

Maciej Soin
Etyka dziennikarska a praktyka PR

Karina Stasiuk-Krajewska
Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne

Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk
Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym

Grzegorz Wróbel
Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii

Ansgar Zerfass, Pięt Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki
Polski PR w perspektywie europejskiej

Marek Zimnak
PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy

CASESTUDY

Piotr Bielawski
Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej

Elżbieta Bukowiec
Prawo PR do wątpliwości i emocji

Paweł J. Dąbrowski
PR i negocjacje: o PR czynów

Wiesław Gałązka
Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków

Krzysztof Janiczek
Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie.

Renata Młynarczuk
Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji

Maciej Ulita
Słowo o słowach

Maciej Zaremba
Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego


496 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022