|
TRANSFORMACYJNE PUBLIC RELATIONS A MEDIA MASOWE
GOŁATA K. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 37.50 Twoja cena 35,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka TRANSFORMACYJNE PUBLIC RELATIONS A MEDIA MASOWE
Słowo wstępne (Krzysztof Gołata)
Ryszard Ławniczak Koncepcja transformacyjnego public relations - poznański
wkład do światowej literatury
Przemysław Deszczyński, Rola lobbingu w transformacyjnym public relations w
Polsce
Piotr Andrzejewski, Polski rynek prasowy jako rynek okresu transformacji
Krzysztof Gołata, Wizerunek medialny przedsiębiorcy w okresie transformacji
Krzysztof Gołata, Jacek Trębecki Biuletyny wewnętrzne jako instrument
kształtowania wizerunku organizacji przedsiębiorców
Jacek Trębecki, Szacowanie wpływu prasy na odbiorcę w kontekście public
relations
Waldemar Rydzak, Piotr Andrzejewski, Współpraca małych i średnich
przedsiębiorstw z lokalnymi mediami
Waldemar Rydzak, Public relations w Polsce i Europie
Iwona Cieślik, Perspektywy rozwoju public relations w gospodarce rynkowej
131 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|