ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 37.50 35,63   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TRANSFORMACYJNE PUBLIC RELATIONS A MEDIA MASOWE


GOŁATA K.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 37.50 Twoja cena  35,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

TRANSFORMACYJNE PUBLIC RELATIONS A MEDIA MASOWE


Słowo wstępne (Krzysztof Gołata)
Ryszard Ławniczak Koncepcja transformacyjnego public relations - poznański wkład do światowej literatury
Przemysław Deszczyński, Rola lobbingu w transformacyjnym public relations w Polsce
Piotr Andrzejewski, Polski rynek prasowy jako rynek okresu transformacji
Krzysztof Gołata, Wizerunek medialny przedsiębiorcy w okresie transformacji
Krzysztof Gołata, Jacek Trębecki Biuletyny wewnętrzne jako instrument kształtowania wizerunku organizacji przedsiębiorców
Jacek Trębecki, Szacowanie wpływu prasy na odbiorcę w kontekście public relations
Waldemar Rydzak, Piotr Andrzejewski, Współpraca małych i średnich przedsiębiorstw z lokalnymi mediami
Waldemar Rydzak, Public relations w Polsce i Europie
Iwona Cieślik, Perspektywy rozwoju public relations w gospodarce rynkowej


131 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022