ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 34.10 32,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ETYKA PUBLIC RELATIONS KONTEKSTY KONCEPCJE KONTROWERSJE


STASIUK-KRAJEWSKA K.

wydawnictwo: WYD UN WROCŁAW , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 34.10 Twoja cena  32,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Etyka Public Relation

Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje


Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej —bardziej ostrożne lub wręcz negatywne (wskazujące na zaburzenia sfery publicznej z owego faktu wynikające). Ideą książki jest odniesienie się do owej tendencji i sporów przez nią generowanych w kontekście etyki profesjonalnej, zwłaszcza etyki public relations (a także etyki dziennikarstwa i reklamy).


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział I. Etyka public relations — ramy teoretyczne

Rozdział II. Etyka public relations — normy, wartości i regulacje

Rozdział III. Przypadek „czarnego public relations”

Rozdział IV. Etyka PR a poszukiwanie tożsamości i budowanie wizerunku

Rozdział V. Etyka media relations

Rozdział VI. Etyka reklamy

Rozdział VII. Etyka profesjonalnej komunikacji publicznej — problemy zastosowania

Literatura

Summary


164 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022