Etyka Public Relation
Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji
publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony
pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej
—bardziej ostrożne lub wręcz negatywne (wskazujące na zaburzenia sfery publicznej z
owego faktu wynikające). Ideą książki jest odniesienie się do owej tendencji i
sporów przez nią generowanych w kontekście etyki profesjonalnej, zwłaszcza etyki
public relations (a także etyki dziennikarstwa i reklamy).
Spis treści:
Wprowadzenie
Rozdział I. Etyka public relations — ramy teoretyczne
Rozdział II. Etyka public relations — normy, wartości i regulacje
Rozdział III. Przypadek „czarnego public relations”
Rozdział IV. Etyka PR a poszukiwanie tożsamości i budowanie wizerunku
Rozdział V. Etyka media relations
Rozdział VI. Etyka reklamy
Rozdział VII. Etyka profesjonalnej komunikacji publicznej — problemy
zastosowania
Literatura
Summary
164 strony, A5, oprawa miękka