Zmysły dla zysku
Marketing sensoryczny w praktyce
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik.
Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. 
Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu
branżach w Polsce i na świecie. 
Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej
narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. 
Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących
udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka:
„Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu
sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.
Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o
zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole
Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od
doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR,
budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i
międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska
kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego
oraz decyzje strategiczne.
Zamiast wstępu 
Co to takiego? 
Słodycze 
Branża hotelarska 
Sektor finansowy 
Odzież i kosmetyki 
Przemysł farmaceutyczny 
Turystyka 
Sprzedaż detaliczna i usługi 
Motoryzacja 
Artykuły FMCG 
Linie lotnicze 
Kultura i rozrywka 
Telekomunikacja i elektronika 
Przemysł alkoholowy i papierosowy 
Restauracje 
Reklama sensoryczna 
Design sensoryczny 
Bibliografia 
274 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.