Zmysły dla zysku
Marketing sensoryczny w praktyce
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik.
Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce.
Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu
branżach w Polsce i na świecie.
Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej
narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów.
Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących
udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka:
„Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu
sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.
Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o
zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole
Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od
doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR,
budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i
międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska
kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego
oraz decyzje strategiczne.
Zamiast wstępu
Co to takiego?
Słodycze
Branża hotelarska
Sektor finansowy
Odzież i kosmetyki
Przemysł farmaceutyczny
Turystyka
Sprzedaż detaliczna i usługi
Motoryzacja
Artykuły FMCG
Linie lotnicze
Kultura i rozrywka
Telekomunikacja i elektronika
Przemysł alkoholowy i papierosowy
Restauracje
Reklama sensoryczna
Design sensoryczny
Bibliografia
274 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka