ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.40 46,93   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZMYSŁY DLA ZYSKU MARKETING SENSORYCZNY W PRAKTYCE


SKOWRONEK I.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 49.40 Twoja cena  46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zmysły dla zysku

Marketing sensoryczny w praktyce


Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik.

Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce.

Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie.

Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów.

Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.


Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.


Zamiast wstępu

Co to takiego?
Słodycze
Branża hotelarska
Sektor finansowy
Odzież i kosmetyki
Przemysł farmaceutyczny
Turystyka
Sprzedaż detaliczna i usługi
Motoryzacja
Artykuły FMCG
Linie lotnicze
Kultura i rozrywka
Telekomunikacja i elektronika
Przemysł alkoholowy i papierosowy
Restauracje
Reklama sensoryczna
Design sensoryczny

Bibliografia


274 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022