ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MŁODZI NABYWCY NA E-ZAKUPACH


GRACZ L.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 64.50 Twoja cena  61,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Młodzi nabywcy na e-zakupach


Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”.

Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat:

1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie?

2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy?

3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko?

4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?

5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność?

6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?

7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych?

8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie?

9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają?

10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie?

Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.


Wstęp

Rozdział 1. Uwarunkowania zachowań nabywców w procesie zakupu
1.1. Potrzeby w teorii zachowań konsumenckich
1.2. Realizacja potrzeb klientów poprzez nabywanie produktów
1.3. Segmentacja rynku jako odpowiedź na potrzeby nabywców
1.4. Satysfakcja nabywców i jej wpływ na lojalność klientów
1.5. Znaczenie rekomendacji konsumenckich w procesie zakupów

Rozdział 2. Rozwój i wykorzystanie Internetu w Polsce
2.1. Istota Internetu
2.2. Rodzaje i wykorzystanie usług internetowych
2.3. Marketing internetowy
2.4. Handel internetowy
2.5. Specyfika procesu zakupu w Internecie
2.6. Czynniki kształtowania pozycji konkurencyjnej sprzedawców w Internecie

Rozdział 3. Charakterystyka segmentu "młodzi dorośli" w Polsce
3.1. Trendy w konsumpcji gospodarstw domowych
3.2. Przyczyny wyodrębniania segmentu rynku "młodzi dorośli"
3.3. Charakterystyka segmentu "młodzi dorośli" na podstawie źródeł wtórnych
3.3.1. Charakterystyka demograficzna i społeczno-ekonomiczna badanego segmentu
3.3.2. Charakterystyka socjologiczna badanego segmentu
3.4. Charakterystyka badanego segmentu na podstawie źródła pierwotnego
- wyniki badania własnego

Rozdział 4. Wykorzystanie Internetu przez segment "młodych dorosłych"
4.1. Częstotliwość korzystania z Internetu
4.2. Urządzenia wykorzystywane do korzystania z Internetu
4.3. Postrzeganie Internetu przez młodych użytkowników
4.4. Korzystanie z usług internetowych

Rozdział 5. Analiza internetowych zakupów "młodych dorosłych"
5.1. Częstotliwość dokonywania zakupów
5.2. Doświadczenie w zakupach internetowych
5.3. Główne powody dokonywania zakupów przez Internet
5.4. Miejsca dokonywania zakupów poszczególnych dóbr i usług
5.5. Preferowane sposoby dokonywania zakupów w Internecie

Rozdział 6. Bezpieczeństwo dokonywania zakupów w Internecie w opinii "młodych dorosłych"
6.1. Znaczenie bezpieczeństwa w zakupach internetowych
6.2. Ocena bezpieczeństwa przez osoby dokonujące i niedokonujące zakupów w Internecie
6.3. Wykorzystanie źródeł informacji w celu zmiejszenia poczucia ryzyka

Rozdział 7. Bariery ograniczające dokonywanie zakupu "młodych dorosłych" w Internecie
7.1. Przyczyny niedokonywania zakupów przez Internet
7.2. Przyczyny niepodjęcia decyzji o zakupie w Internecie w przypadku wybranych dóbr konkumpcyjnych
7.3. Powody przerwania procesu zakupu przez Internet

Rozdział 8. Satysfakcja "młodych dorosłych" z zakupów dokonywanych przez Internet
8.1. Problem nieudanych zakupów w Internecie
8.2. Przyczyny braku satysfakcji z zakupu
8.3. Reakcje nieusatysfakcjonowanych konkumentów

Rozdział 9. Detrminanty konkurencyjności firm sprzedających w Internecie na podstawie analizy opinii "młodych dorosłych"
9.1. Czynniki wpływające na wybór konkretnego sprzedawcy w Internecie
9.2. Opinie o produktach znanych marek sprzedawanych przez Internet
9.3. Czynniki podnoszące wiarygodność sprzedawcy internetowego
9.4. Czynniki tworzące lojalność w stosunku do sklepów internetowych

Rozdział 10. Kierunki rozwoju sprzedaży internetowej na rynku "młodych dorosłych"
10.1. Podejście przedsiębiorstw do kształtowania przewagi konkurencyjnej
10.2. Oczekiwania "młodych dorosłych" w stosunku do oferty sklepów internetowych
10.3. Wybrane aspekty budowania przewagi konkurencyjnej przez sklepy internetowe
10.4. Wnioski dla firm

Bbliografia


272 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022