|
USŁUGI PROFESJONALNE W GLOBALNEJ GOSPODARCE
MATYSIEWICZ J. RED. wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 57.70 Twoja cena 54,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce
Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza zapotrzebowanie na
wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze.
Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich
specyficznych cech, takich jak: wrażliwość na wiedzę, zaangażowanie wysoko
wykwalifikowanego personelu w procesie świadczenia, czy też silny indywidualizm procesu
usługowego.
W tej książce ukazano specyfikę i zróżnicowanie usług profesjonalnych,
wskazano zachowania zarówno firm, świadczących te usługi, jak i ich klientów w
globalnej gospodarce, a także zidentyfikowano nowe trendy w sektorze usług
profesjonalnych wynikające przede wszystkim z rozwoju nowych technologii.
Wprowadzenie
CZĘŚĆ 1. USŁUGI PROFESJONALNE CHARAKTERYSTYKA, ZRÓŻNICOWANIE
Koncepcja usług profesjonalnych we współczesnej gospodarce Justyna
Matysiewicz, Sławomir Smyczek
Profesjonalizm na rynku usług profesjonalnych nie wystarczy Rafał
Śpiewak
Usługi audytowe z obszaru marketingu jako źródło podnoszenia konkurencyjności
mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Katarzyna Bilińska-Reformat, Anna Dewalska-Opitek
Możliwości i problemy pomiaru efektywności zarządzania usługami medycznymi Dariusz
Luboń
Konieczność kształtowania kompetencji menedżerów firm świadczących
profesjonalne usługi logistyczne w obszarze logistyki społecznej
Jacek Szołtysek, Ewa Płaczek, Sebastian Twaróg
CZĘŚĆ II. USŁUGI PROFESJONALNE WOBEC WYZWAŃ GLOBALNEJ GOSPODARKI
Usługi prawnicze - wyzwania w świetle kryzysu gospodarczego
Marzena Czarnecka
Różnice kulturowe między narodami - stymulator czy bariera świadczenia
profesjonalnych usług na rynkach turystycznych?
Barbara Pabian
Przyszłość uczelni wyższych jako podmiotu świadczącego usługi profesjonalne
w świetle globalizacji szkolnictwa wyższego
Edyta Lachowicz-Santos
Public Relations w globalnym sektorze usług profesjonalnych - przekleństwo czy
przyszłość? Sebastian Chachołek
CZĘŚĆ III. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG PROFESJONALNYCH
Postępowanie europejskich konsumentów na rynku e-usług Robert Wolny
Wybrane zachowania konsumentów na europejskim rynku usług medycznych Agnieszka
Lebiejko, Jagoda Gola
Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku usług medycznych Agnieszka
Marie
CZEŚĆ IV. NOWE TRENDY W ROZWOJU USŁUG PROFESJONALNYCH
E-usługi jako element zintegrowanych procesów innowacyjnych Beata
Reformat
Nowe trendy w komunikacji marketingowej na rynku usług profesjonalnych
Marta Grybś
Komunikacja w marketingu wewnętrznym przedsiębiorstw oferujących usługi
profesjonalne w tworzącej się gospodarce wiedzy
Małgorzata Kieżel
Media społecznościowe jako narzędzie do budowania relacji z konsumentami przez
firmy doradztwa finansowego Marcin Młodożeniec, Marcin Tutaj
Linkedln jako nowoczesne narzędzie networkingowe - wieloaspektowe możliwości
wykorzystania w sektorze usług profesjonalnych
Jakub Wolny
332 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|