ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.70 54,82   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

USŁUGI PROFESJONALNE W GLOBALNEJ GOSPODARCE


MATYSIEWICZ J. RED.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 57.70 Twoja cena  54,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce


Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza zapotrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze.

Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech, takich jak: wrażliwość na wiedzę, zaangażowanie wysoko wykwalifikowanego personelu w procesie świadczenia, czy też silny indywidualizm procesu usługowego.

W tej książce ukazano specyfikę i zróżnicowanie usług profesjonalnych, wskazano zachowania zarówno firm, świadczących te usługi, jak i ich klientów w globalnej gospodarce, a także zidentyfikowano nowe trendy w sektorze usług profesjonalnych wynikające przede wszystkim z rozwoju nowych technologii.


Wprowadzenie

CZĘŚĆ 1. USŁUGI PROFESJONALNE CHARAKTERYSTYKA, ZRÓŻNICOWANIE

Koncepcja usług profesjonalnych we współczesnej gospodarce Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek

Profesjonalizm na rynku usług profesjonalnych nie wystarczy Rafał Śpiewak

Usługi audytowe z obszaru marketingu jako źródło podnoszenia konkurencyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Katarzyna Bilińska-Reformat, Anna Dewalska-Opitek

Możliwości i problemy pomiaru efektywności zarządzania usługami medycznymi Dariusz Luboń

Konieczność kształtowania kompetencji menedżerów firm świadczących profesjonalne usługi logistyczne w obszarze logistyki społecznej
Jacek Szołtysek, Ewa Płaczek, Sebastian Twaróg

CZĘŚĆ II. USŁUGI PROFESJONALNE WOBEC WYZWAŃ GLOBALNEJ GOSPODARKI

Usługi prawnicze - wyzwania w świetle kryzysu gospodarczego
Marzena Czarnecka

Różnice kulturowe między narodami - stymulator czy bariera świadczenia profesjonalnych usług na rynkach turystycznych?
Barbara Pabian

Przyszłość uczelni wyższych jako podmiotu świadczącego usługi profesjonalne w świetle globalizacji szkolnictwa wyższego
Edyta Lachowicz-Santos

Public Relations w globalnym sektorze usług profesjonalnych - przekleństwo czy przyszłość? Sebastian Chachołek

CZĘŚĆ III. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG PROFESJONALNYCH

Postępowanie europejskich konsumentów na rynku e-usług Robert Wolny

Wybrane zachowania konsumentów na europejskim rynku usług medycznych Agnieszka Lebiejko, Jagoda Gola

Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku usług medycznych Agnieszka Marie

CZEŚĆ IV. NOWE TRENDY W ROZWOJU USŁUG PROFESJONALNYCH

E-usługi jako element zintegrowanych procesów innowacyjnych Beata Reformat

Nowe trendy w komunikacji marketingowej na rynku usług profesjonalnych Marta Grybś

Komunikacja w marketingu wewnętrznym przedsiębiorstw oferujących usługi   profesjonalne w tworzącej się gospodarce wiedzy
Małgorzata Kieżel

Media społecznościowe jako narzędzie do budowania relacji z konsumentami przez firmy doradztwa finansowego Marcin Młodożeniec, Marcin Tutaj

Linkedln jako nowoczesne narzędzie networkingowe - wieloaspektowe możliwości wykorzystania w sektorze usług profesjonalnych
Jakub Wolny


332 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022