|
METODA LEAN ANALITICS ZBUDUJ SUKCES STARTUP'U W OPARCIU O ANALIZĘ DAN.
CROLL A. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 60.50 Twoja cena 57,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Metoda Lean Analytics.
Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Rewolucja w sześciu prostych krokach
Stwórz coś, co klienci pokochają.
Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się
danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś
pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się
wyznaczać własne wartości docelowe.
Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej
już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo
powstałych firmach.
Alistair Croll od niemal dwudziestu lat jest przedsiębiorcą, autorem
książek i prelegentem. Zajmował się dużymi zbiorami danych, chmurami obliczeniowymi i
startupami. W 2001 roku współuczestniczył w zakładaniu firmy Coradiant. Od tamtej pory
aktywnie pomaga wielu nowo powstającym firmom i wspiera liczne startupowe imprezy.
Benjamin Yoskovitz jest przedsiębiorcą z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem w branży
internetowej. Współzałożyciel Standout Jobs i Year One Labs, pełni funkcję mentora
dla wielu startupów i akceleratorów przedsiębiorczości. Regularnie przemawia podczas
licznych konferencji poświęconych problematyce startupów.
Przedmowa (15)
Wprowadzenie (17)
CZĘŚĆ I. PRZESTAŃ SIĘ OKŁAMYWAĆ
Rozdział 1. Wszyscy kłamiemy (25)
Rozdział 2. Pomiary wyników (31)
Rozdział 3. Postanów, co zrobisz ze swoim życiem (51)
Rozdział 4. Uzależnienie od danych a posiłkowanie się danymi (57)
CZĘŚĆ II. ZNAJDŹ WŁAŚCIWY WSKAŹNIK "NA TERAZ"
Rozdział 5. Modele analityczne (65)
Rozdział 6. Jeden istotny wskaźnik i związana z nim dyscyplina (75)
Rozdział 7. Czym się zajmujesz? (83)
Rozdział 8. Model biznesowy nr 1 - sklep internetowy (91)
Rozdział 9. Model biznesowy nr 2 - oprogramowanie jako usługa (SaaS) (109)
Rozdział 10. Model biznesowy nr 3 - bezpłatna aplikacja mobilna (123)
Rozdział 11. Model biznesowy nr 4 - strona z treściami (133)
Rozdział 12. Model biznesowy nr 5 - treści generowane przez użytkownika (143)
Rozdział 13. Model biznesowy nr 6 - rynek dwustronny (155)
Rozdział 14. Na którym etapie się znajdujesz? (171)
Rozdział 15. Etap pierwszy - empatia (177)
Rozdział 16. Etap drugi - chwytność (217)
Rozdział 17. Etap trzeci - wirusowość (239)
Rozdział 18. Etap czwarty - przychody (253)
Rozdział 19. Etap piąty - skalowanie (267)
Rozdział 20. Model i etap jako wyznacznik wskaźnika, który powinieneś monitorować
(277)
CZĘŚĆ III. PUNKTY ODNIESIENIA
Rozdział 21. Czy osiągam wystarczająco dobre wyniki? (285)
Rozdział 22. Sklep internetowy - punkty odniesienia (303)
Rozdział 23. SaaS - punkty odniesienia (309)
Rozdział 24. Bezpłatna aplikacja mobilna - punkty odniesienia (319)
Rozdział 25. Strony z treściami - punkty odniesienia (331)
Rozdział 26. Treści generowane przez użytkowników - punkty odniesienia (341)
Rozdział 27. Rynki dwustronne - punkty odniesienia (349)
Rozdział 28. Co robić, gdy nie ma się punktu odniesienia? (353)
CZĘŚĆ IV. MODEL LEAN ANALYTICS W PRAKTYCE
Rozdział 29. Działalność na rynku przedsiębiorstw (359)
Rozdział 30. Lean od środka, czyli przedsiębiorcy wewnątrzorganizacyjni (377)
Rozdział 31. Zakończenie. Na startupie życie się nie kończy (393)
400 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|