|
PRODUKT TURYSTYKI MEDYCZNEJ
RAB-PRZYBYŁOWICZ J. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 63.50 Twoja cena 60,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Produkt turystyki medycznej
W ciągu zaledwie kilkunastu lat turystyka medyczna stała się znaczącym
ekonomicznie przedsięwzięciem, w które zaangażowane są firmy turystyczne,
farmaceutyczne i przede wszystkim prywatne szpitale oraz kliniki medyczne w wielu
regionach świata.
Ekspansja medycznych destynacji, firm pośredniczących w turystyce medycznej,
książek, stron, for internetowych, blogów, czasopism, miesięczników tylko w ostatniej
dekadzie spowodowała, iż turystykę medyczną zaczęto określać fenomenem XXI wieku.
Książka jest oryginalną próbą rozwiązania problemu badawczego z obszaru
zagadnień ekonomiki turystyki, regionalnego i lokalnego rozwoju turystyki, produktu
turystyki medycznej oraz interpretacją specyfiki turystyki medycznej na tle innych form
turystyki zdrowotnej.
Autor
Wstęp
1. WSPÓŁCZESNE TENDENCJE W TURYSTYCE ZDROWOTNEJ
1.1. Turystyka zdrowotna i jej elementy
1.2. Specyfika turystyki medycznej
1.3. Rynek turystyki medycznej
1.3.1. Nowe trendy na rynku turystycznym
1.3.2. Popyt i podaż na rynku turystyki medycznej
2. USŁUGI JAKO PODSTAWA PRODUKTU TURYSTYKI MEDYCZNEJ
2.1. Elementy i struktura produktu turystyki medycznej
2.2. Zróżnicowanie usług turystycznych i medycznych
2.3. Jakość w procesie kreowania produktu turystyki medycznej
3. TURYSTYKA MEDYCZNA NA ŚWIECIE
3.1. Uwarunkowania rozwoju turystyki medycznej
3.2. Centra turystyki medycznej na świecie
3.2.1. Azja (Tajlandia, Singapur, Malezja, Indie)
3.2.2. Ameryka Łacińska (Meksyk, Brazylia, Kostaryka)
3.2.3. Europa (Węgry, Niemcy, Czechy, Chorwacja, Cypr, Turcja)
3.2.4. Bliski Wschód (Izrael, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Jordania)
4. TURYSTYKA MEDYCZNA W POLSCE
4.1. Przesłanki rozwoju turystyki medycznej w Polsce
4.2. Pozycja konkurencyjna Polski na europejskim rynku usług turystyki medycznej
4.2.1. Ośrodki turystyki medycznej w Polsce
5. SZCZECIN - STUDIUM PRZYPADKU
5.1. Elementy produktu turystyki medycznej w Szczecinie
5.1.1. Zróżnicowanie oferty usług medycznych w Szczecinie
5.1.2. Atrakcje i zagospodarowanie turystyczne Szczecina
5.2. Pozycja konkurencyjna produktu turystyki medycznej Szczecina na tle innych miast w
Polsce
5.3. Profil turystów medycznych w Szczecinie
5.4. Ocena produktu turystyki medycznej w Szczecinie
5.4.1. Ocena usług medycznych
5.4.2. Ocena pozostałych elementów produktu turystyki medycznej Szczecina
6. KONCEPCJA ROZWOJU PRODUKTU TURYSTYKI MEDYCZNEJ
6.1. Model produktu turystyki medycznej
6.2. Koncentracje klastrów medycznych w Polsce
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
ZAŁĄCZNIKI
280 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|