ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 63.50 60,33   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRODUKT TURYSTYKI MEDYCZNEJ


RAB-PRZYBYŁOWICZ J.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 63.50 Twoja cena  60,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Produkt turystyki medycznej


W ciągu zaledwie kilkunastu lat turystyka medyczna stała się znaczącym ekonomicznie przedsięwzięciem, w które zaangażowane są firmy turystyczne, farmaceutyczne i przede wszystkim prywatne szpitale oraz kliniki medyczne w wielu regionach świata.

Ekspansja medycznych destynacji, firm pośredniczących w turystyce medycznej, książek, stron, for internetowych, blogów, czasopism, miesięczników tylko w ostatniej dekadzie spowodowała, iż turystykę medyczną zaczęto określać fenomenem XXI wieku.

Książka jest oryginalną próbą rozwiązania problemu badawczego z obszaru zagadnień ekonomiki turystyki, regionalnego i lokalnego rozwoju turystyki, produktu turystyki medycznej oraz interpretacją specyfiki turystyki medycznej na tle innych form turystyki zdrowotnej.

Autor


Wstęp

1. WSPÓŁCZESNE TENDENCJE W TURYSTYCE ZDROWOTNEJ
1.1. Turystyka zdrowotna i jej elementy
1.2. Specyfika turystyki medycznej
1.3. Rynek turystyki medycznej
1.3.1. Nowe trendy na rynku turystycznym
1.3.2. Popyt i podaż na rynku turystyki medycznej

2. USŁUGI JAKO PODSTAWA PRODUKTU TURYSTYKI MEDYCZNEJ
2.1. Elementy i struktura produktu turystyki medycznej
2.2. Zróżnicowanie usług turystycznych i medycznych
2.3. Jakość w procesie kreowania produktu turystyki medycznej

3. TURYSTYKA MEDYCZNA NA ŚWIECIE
3.1. Uwarunkowania rozwoju turystyki medycznej
3.2. Centra turystyki medycznej na świecie
3.2.1. Azja (Tajlandia, Singapur, Malezja, Indie)
3.2.2. Ameryka Łacińska (Meksyk, Brazylia, Kostaryka)
3.2.3. Europa (Węgry, Niemcy, Czechy, Chorwacja, Cypr, Turcja)
3.2.4. Bliski Wschód (Izrael, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Jordania)

4. TURYSTYKA MEDYCZNA W POLSCE
4.1. Przesłanki rozwoju turystyki medycznej w Polsce
4.2. Pozycja konkurencyjna Polski na europejskim rynku usług turystyki medycznej
4.2.1. Ośrodki turystyki medycznej w Polsce

5. SZCZECIN - STUDIUM PRZYPADKU
5.1. Elementy produktu turystyki medycznej w Szczecinie
5.1.1. Zróżnicowanie oferty usług medycznych w Szczecinie
5.1.2. Atrakcje i zagospodarowanie turystyczne Szczecina
5.2. Pozycja konkurencyjna produktu turystyki medycznej Szczecina na tle innych miast w Polsce
5.3. Profil turystów medycznych w Szczecinie
5.4. Ocena produktu turystyki medycznej w Szczecinie
5.4.1. Ocena usług medycznych
5.4.2. Ocena pozostałych elementów produktu turystyki medycznej Szczecina

6. KONCEPCJA ROZWOJU PRODUKTU TURYSTYKI MEDYCZNEJ
6.1. Model produktu turystyki medycznej
6.2. Koncentracje klastrów medycznych w Polsce

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS RYSUNKÓW

SPIS TABEL

ZAŁĄCZNIKI


280 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022