|
INNOWACYJNOŚĆ W BUDOWANIU GOSPODARKI WIEDZY O POLSCE
OKOŃ-HORODYŃSKA E. PANGSY-KANIA S. wydawnictwo: WIEDZA I INNOWACJA , rok wydania 2007, wydanie I cena netto: 20.00 Twoja cena 19,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Innowacyjność w budowaniu gospodarki wiedzy w Polsce
Celem książki jest wykazanie znaczenia innowacyjności w procesie kreowania
gospodarki opartej na wiedzy w Polsce.
Problematyka ta, w aspekcie rozwoju społeczno-gospodarczego naszego kraju, powinna
nabierać priorytetowego znaczenia. Niska innowacyjność Polski na tle innych krajów
wymusza nie tylko pytanie o przyczyny takiego stanu, ale jednocześnie o rekomendacje pod
adresem polskiej polityki innowacyjnej i perspektyw budowania gospodarki wiedzy.
Książka jest zbiorem 14 opracowań, 19 autorów z różnych środowisk akademickich w
Polsce. Została podzielona na trzy powiązane ze sobą części, zgodnie z założeniem,
że innowacyjność Polski zależy od skoordynowanych działań podejmowanych na poziomie
makroekonomicznym, regionalnym oraz przedsiębiorstw.
Książka zawiera zarówno teoretyczne, jak i praktyczne rozważania dotyczące
innowacyjności, których punktem wyjścia są cele zapisane w strategii lizbońskiej.
Jest ona zbiorem opracowań autorów z różnych ośrodków akademickich w Polsce.
Przeznaczona jest zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych, a także wszystkich
Czytelników, którzy zainteresowani są problematyką innowacyjności w procesie
kreowania gospodarki wiedzy.
Rozważania przedstawione w niniejszej publikacji prowadzą do wniosku, że skoordynowane
działania innowacyjne podejmowane na płaszczyźnie makroekonomicznej, regionów i
przedsiębiorstw, uwzględniające kwestie edukacji i nauki, powinny nabierać w Polsce
priorytetowego znaczenia. Kreowanie gospodarki wiedzy to scenariusz długookresowego
rozwoju społeczno-gospodarczego Polski.
196 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|