|
JAK SPRZEDAWAĆ GDY NIKT NIE KUPUJE I JAK SPRZEDAWAĆ WIECĘJ
LAKHANI D. - KIEDY JUŻ ZACZNĄ wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 40.80 Twoja cena 38,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak
sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci
zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy
to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować?
Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty
na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie
internetu. Klienci mają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej
satysfakcji, a ich oczekiwania są coraz większe. Musisz zrozumieć ich potrzeby, zanim
przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z narzędzi, które
pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć kontaktów i stworzyć
przekonujący komunikat, który dotrze do konsumentów.
Czasy kryzysu to okazja dla tych sprzedawców, którzy umieją myśleć kreatywnie.
Lakhani daje Ci narzędzia i wiedzę potrzebne do tego, żebyś odzyskał pewność
siebie, stworzył cenne sojusze, znalazł wspaniałych klientów i osiągnął
niewiarygodne zyski.
Nie ma znaczenia, czy pracujesz w handlu detalicznym, sprzedajesz swoje rozwiązania
innym firmom, handlujesz nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz firmę.
Informacje, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci natychmiast zwiększyć
sprzedaż, odnieść większy sukces i wykorzystać możliwości, jakie daje nowa sytuacja
na rynku. Pamiętaj - kryzys się kiedyś skończy, a ci, którzy wyjdą z niego obronną
ręką, będą pierwsi w kolejce po wielkie zyski w czasie prosperity!
Podziękowania (7)
Wstęp (9)
Rozdział 0. Na początek: Jak zacząć sprzedawać więcej już dziś?
(13)
Rozdział 1. Skoncentruj się i zacznij twardo stąpać po ziemi (23)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD ZE SCOTTEM MARKEREM (39)
Rozdział 2. Bądź widoczny: Musisz być widoczny, żeby sprzedawać (43)
Rozdział 3. Nawiązuj kontakty: Jak znaleźć klientów, którzy są gotowi
kupić już teraz? (59)
Rozdział 4. Zapomnij o starych metodach i rozpocznij cyfrowe życie: Siedź przy
własnym biurku i sprzedawaj klientom, którzy siedzą przy swoich biurkach (75)
Rozdział 5. Stań się kreatywny: Otwieraj nowe drzwi na nowe sposoby
(87)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z TODDEM CARLSONEM (103)
Rozdział 6. Naucz się sztuki perswazji: Poznaj psychikę klienta, żeby jeszcze
bardziej zwiększyć sprzedaż (107)
Rozdział 7. Zarabiaj: Jak zwiększyć zyski z każdej sprzedaży? (119)
Rozdział 8. Zyskaj przewagę: Sztuka masowego wpływu (129)
Rozdział 9. Spraw, żeby zaczęli sprzedawać: W czasach kryzysu najlepsi
kierownicy sprzedaży zarabiają na swoje wynagrodzenie (139)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z DWAYNE'EM SPEAGLE'EM ADRESOWANY DO KIEROWNIKÓW SPRZEDAŻY I
DYREKTORÓW GENERALNYCH FIRM (149)
Rozdział 10. Uwagi końcowe (153)
Posłowie (157)
Eseje współautorów książki (171)
Jak sprzedawać więcej dzięki mediom społecznościowym? (dr Rachna Jain) (173)
Przełomowa doskonałość (Ray Cronise) (197)
Jak skutecznie korzystać z Facebooka, żeby znaleźć idealną pracę, zbudować markę i
zwiększyć sprzedaż? (Mari Smith) (209)
Jak sprzedawać nieruchomości w czasie kryzysu i sprawić, żeby firma z roku na rok
miała coraz większe obroty mimo niesprzyjających okoliczności? (Craig Ernst) (223)
Bibliografia (235)
O autorze (239)
240 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|