ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK SPRZEDAWAĆ GDY NIKT NIE KUPUJE I JAK SPRZEDAWAĆ WIECĘJ


LAKHANI D. - KIEDY JUŻ ZACZNĄ

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 40.80 Twoja cena  38,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną


Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu. Klienci mają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a ich oczekiwania są coraz większe. Musisz zrozumieć ich potrzeby, zanim przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć kontaktów i stworzyć przekonujący komunikat, który dotrze do konsumentów.

Czasy kryzysu to okazja dla tych sprzedawców, którzy umieją myśleć kreatywnie.

Lakhani daje Ci narzędzia i wiedzę potrzebne do tego, żebyś odzyskał pewność siebie, stworzył cenne sojusze, znalazł wspaniałych klientów i osiągnął niewiarygodne zyski.

Nie ma znaczenia, czy pracujesz w handlu detalicznym, sprzedajesz swoje rozwiązania innym firmom, handlujesz nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz firmę. Informacje, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, odnieść większy sukces i wykorzystać możliwości, jakie daje nowa sytuacja na rynku. Pamiętaj - kryzys się kiedyś skończy, a ci, którzy wyjdą z niego obronną ręką, będą pierwsi w kolejce po wielkie zyski w czasie prosperity!


Podziękowania (7)

Wstęp (9)

Rozdział 0. Na początek: Jak zacząć sprzedawać więcej już dziś? (13)

Rozdział 1. Skoncentruj się i zacznij twardo stąpać po ziemi (23)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD ZE SCOTTEM MARKEREM (39)

Rozdział 2. Bądź widoczny: Musisz być widoczny, żeby sprzedawać (43)

Rozdział 3. Nawiązuj kontakty: Jak znaleźć klientów, którzy są gotowi kupić już teraz? (59)

Rozdział 4. Zapomnij o starych metodach i rozpocznij cyfrowe życie: Siedź przy własnym biurku i sprzedawaj klientom, którzy siedzą przy swoich biurkach (75)

Rozdział 5. Stań się kreatywny: Otwieraj nowe drzwi na nowe sposoby (87)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z TODDEM CARLSONEM (103)

Rozdział 6. Naucz się sztuki perswazji: Poznaj psychikę klienta, żeby jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż (107)

Rozdział 7. Zarabiaj: Jak zwiększyć zyski z każdej sprzedaży? (119)

Rozdział 8. Zyskaj przewagę: Sztuka masowego wpływu (129)

Rozdział 9. Spraw, żeby zaczęli sprzedawać: W czasach kryzysu najlepsi kierownicy sprzedaży zarabiają na swoje wynagrodzenie (139)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z DWAYNE'EM SPEAGLE'EM ADRESOWANY DO KIEROWNIKÓW SPRZEDAŻY I DYREKTORÓW GENERALNYCH FIRM (149)

Rozdział 10. Uwagi końcowe (153)

Posłowie (157)

Eseje współautorów książki (171)

Jak sprzedawać więcej dzięki mediom społecznościowym? (dr Rachna Jain) (173)
Przełomowa doskonałość (Ray Cronise) (197)
Jak skutecznie korzystać z Facebooka, żeby znaleźć idealną pracę, zbudować markę i zwiększyć sprzedaż? (Mari Smith) (209)
Jak sprzedawać nieruchomości w czasie kryzysu i sprawić, żeby firma z roku na rok miała coraz większe obroty mimo niesprzyjających okoliczności? (Craig Ernst) (223)

Bibliografia (235)

O autorze (239)


240 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022