MBA w dziesiêæ dni
Szybko i efektywnie opanuj umiejêtno¶ci nauczane w najlepszych amerykañskich
szko³ach biznesu
Miêdzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesiêæ dni pomóg³ ju¿
tysi±com osób opanowaæ wiedzê wyk³adan± w najlepszych szko³ach biznesu w Stanach
Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej ksi±¿ki wymaga po¶wiêcenia zaledwie u³amka
czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA.
Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbêdne do
zrozumienia zawi³o¶ci wspó³czesnego globalnego biznesu.
10-dniowy kurs MBA zawarty w tej ksi±¿ce jest syntez± materia³u wyk³adanego
podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie
Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicago, Uniwersytecie Northwestern i
Uniwersytecie Wirginii.
Obejmuje takie zagadnienia, jak przywództwo, etyka i praworz±dno¶æ w biznesie,
planowanie finansowe, obrót nieruchomo¶ciami oraz wiele innych aktualnych tematów.
Z tej bezcennej ksi±¿ki nauczysz siê:
• czytaæ i interpretowaæ sprawozdania finansowe;
• opracowywaæ i wdra¿aæ skuteczne i przejrzyste plany marketingowe;
• rozumieæ zasady i metody rachunkowo¶ci;
• zarz±dzaæ relacjami z szefem;
• opracowywaæ strategie;
• rozumieæ koncepcjê warto¶ci bie¿±cej;
• wykorzystywaæ techniki ilo¶ciowe do oceniania projektów;
• wyceniaæ akcje, obligacje i opcje;
• interpretowaæ jêzyk prawa gospodarczego;
• u¿ywaæ ¿argonu mened¿erów
• i wielu innych rzeczy.
Na kartach tej niezwyk³ej ksi±¿ki znajdziesz informacje, do¶wiadczenie i pewno¶æ
siebie niezbêdne do osi±gniêcia sukcesu. Mo¿esz zdobyæ to wszystko, studiuj±c j± w
tempie jednego ³atwego rozdzia³u dziennie.
Steven Silbiger jest absolwentem studiów MBA i dyplomowanym
ksiêgowym. Zajmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu w firmie Plymouth Direct. Posiada
dar mówienia o skomplikowanych zagadnieniach finansowych i biznesowych w bardzo
przystêpny sposób. Jego ksi±¿ka MBA w dziesiêæ dni rozesz³a siê w ponad 400 tys.
egzemplarzy i cieszy siê uznaniem specjalistów. Silbiger, który ukoñczy³ Darden
Graduate School of Business na Uniwersytecie Wirginii jako jeden z 10 najlepszych
studentów, mieszka z rodzin± w Filadelfii
PODZIÊKOWANIA
WPROWADZENIE
Dzieñ 1. MARKETING
Dzieñ 2. ETYKA
Dzieñ 3. RACHUNKOWO¦Æ
Dzieñ 4. NAUKA O ORGANIZACJI
Dzieñ 5 ANALIZA ILO¦CIOWA
Dzieñ 6. FINANSE
Dzieñ 7. ZARZ¡DZANIE OPERACYJNE
Dzieñ 8. EKONOMIA
Dzieñ 9. STRATEGIA
Dzieñ 10. MINIKURSYMBA
DODATEK
ZEZWOLENIA
INDEKS
400 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa twarda z obwolut±