ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.10 54,25   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KONCEPCJE ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SFERZE KULTURY


ŁODZIANA-GRABOWSKA J. WIKTOR J.W.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 57.10 Twoja cena  54,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań


Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury.

Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.


Wprowadzenie.

I. Uwarunkowania rozwoju i upowszechnianie kultury -determinanty i strategie w wybranych obszarach
1. Globalna i regionalna dyfuzja kulturowa w Euroregionie Śląska Cieszyńskiego - Zdenek Mikoldś, Janusz Karpeta
2. Specyficzne uwarunkowania zaspokajania potrzeb kulturalnych na przykładzie miast z polsko-czeskiego pogranicza kulturowego Śląska Cieszyńskiego - Tadeusz Kania
3. Źródła, przejawy i efekty folkloru oraz koncepcja klastra folklorystycznego w regionie Śląska Cieszyńskiego - Monika Motykovd, Jana Kadłubcovd
4. Innowacyjne rozwiązania organizacyjne w zarządzaniu działalnością teatrów w Polsce po roku 1989 - Karna Pawlicka
5. Strategie marketingowe filharmonii jako element upowszechniania kultury polskiej na rynku międzynarodowym -Łukasz Wróblewski
6. Zabytki motoryzacji jako dziedzictwo kultury industrialnej - Piotr Pluskowski

II. Marketing w funkcjonowaniu instytucji kultury -przykłady implementacji działań
7. Strategie miejskiej instytucji kultury na przykładzie Domu Społecznego w Ostrawie-Bartovicach - Ivo Formdnek
8. Kreowanie tożsamości centrum nauki na przykładzie Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu - Ewa Pedrycz-Pijanowska
9. Obiekt kultury jako dzieło sztuki. Promocja instytucji kultury poprzez architekturę -Ewa Stachura
10. Możliwości wykorzystania narracji w działaniach promocyjnych instytucji kultury na przykładzie Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"
-Wojciech Bizub
11. Działania marketingowe instytucji kultury na przykładzie Miejskiego Domu Kultury "Kazimierz" w Sosnowcu -Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Agnieszka Simińska

III. Muzyka w kulturze - marketing, formy promocji i wyniki badań
12. Muzyka w przestrzeni publicznej - Anita Labus
13. Marketingowy kontekst biznesu muzycznego -Joanna Łodziana-Grabowska
14. Instrumenty promocji twórczości muzycznej - analiza formatów stacji radiowych -Joanna Łodziana-Grabowska
15. Postrzeganie znaczenia i skuteczności promocji twórczości muzycznej w świetle badań ankietowych -Joanna Łodziana-Grabowska


192 strony, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022