|
KONCEPCJE ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SFERZE KULTURY
ŁODZIANA-GRABOWSKA J. WIKTOR J.W. wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 57.10 Twoja cena 54,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i
charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w
obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury.
Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego
wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
Wprowadzenie.
I. Uwarunkowania rozwoju i upowszechnianie kultury -determinanty i strategie w
wybranych obszarach
1. Globalna i regionalna dyfuzja kulturowa w Euroregionie Śląska Cieszyńskiego - Zdenek
Mikoldś, Janusz Karpeta
2. Specyficzne uwarunkowania zaspokajania potrzeb kulturalnych na przykładzie miast z
polsko-czeskiego pogranicza kulturowego Śląska Cieszyńskiego - Tadeusz Kania
3. Źródła, przejawy i efekty folkloru oraz koncepcja klastra folklorystycznego w
regionie Śląska Cieszyńskiego - Monika Motykovd, Jana Kadłubcovd
4. Innowacyjne rozwiązania organizacyjne w zarządzaniu działalnością teatrów w
Polsce po roku 1989 - Karna Pawlicka
5. Strategie marketingowe filharmonii jako element upowszechniania kultury polskiej na
rynku międzynarodowym -Łukasz Wróblewski
6. Zabytki motoryzacji jako dziedzictwo kultury industrialnej - Piotr Pluskowski
II. Marketing w funkcjonowaniu instytucji kultury -przykłady implementacji
działań
7. Strategie miejskiej instytucji kultury na przykładzie Domu Społecznego w
Ostrawie-Bartovicach - Ivo Formdnek
8. Kreowanie tożsamości centrum nauki na przykładzie Centrum Nowoczesności Młyn
Wiedzy w Toruniu - Ewa Pedrycz-Pijanowska
9. Obiekt kultury jako dzieło sztuki. Promocja instytucji kultury poprzez architekturę
-Ewa Stachura
10. Możliwości wykorzystania narracji w działaniach promocyjnych instytucji kultury na
przykładzie Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"
-Wojciech Bizub
11. Działania marketingowe instytucji kultury na przykładzie Miejskiego Domu Kultury
"Kazimierz" w Sosnowcu -Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Agnieszka Simińska
III. Muzyka w kulturze - marketing, formy promocji i wyniki badań
12. Muzyka w przestrzeni publicznej - Anita Labus
13. Marketingowy kontekst biznesu muzycznego -Joanna Łodziana-Grabowska
14. Instrumenty promocji twórczości muzycznej - analiza formatów stacji radiowych
-Joanna Łodziana-Grabowska
15. Postrzeganie znaczenia i skuteczności promocji twórczości muzycznej w świetle
badań ankietowych -Joanna Łodziana-Grabowska
192 strony, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|