ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NIEUCZCIWA LUB ZAKAZANA REKLAMA NOWE REGULACJE USTAWOWE TEKSTY AKTÓW..


BIAŁECKI P. TUCHOŁKA H.

wydawnictwo: BECK , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 73.50 Twoja cena  69,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Seria Prawo dla Firm skierowana jest do kadry zarządzającej i przedsiębiorców. Na starannie dobranych przykładach rozwiązuje problemy natury prawnej, jakie pojawiają się w firmie, oraz pokazuje metody i środki ich przezwyciężania. Zwięzła prezentacja zagadnień, teksty aktów prawnych oraz wzory pism ułatwią nowoczesne i skuteczne zarządzanie firmą.

Poradnik Nieuczciwa lub zakazana reklama jest pozycją, którą powinien mieć każdy nowoczesny przedsiębiorca zamierzający reklamować swoje produkty, a także prawnik zajmujący się tą tematyką. Autorzy wskazują na potencjalne niebezpieczeństwa związane z wykorzystywaniem reklamy, zwłaszcza takiej, która może wprowadzać w błąd albo kłócić się z przepisami prawa lub dobrymi obyczajami.

Przegląd treści

Wstęp

Wykaz skrótów

Podstawowa literatura

Część I

Rozdział 1. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

Rozdział 2. Reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub uchybiająca godności człowieka a granice norm prawnych i obyczajowych

Rozdział 3. Prawda w przekazie reklamowym. Reklama wprowadzająca w błąd

Rozdział 4. Granice i formy reklamy nierzeczowej

Rozdział 5. Neutralna informacja a reklama ukryta

Rozdział 6. Reklama stanowiąca istotną ingerencję w sferę prywatności

Rozdział 7. Przesłanki dopuszczalności stosowania reklamy porównawczej

Część II Szczególne zagadnienia reklamy na tle ustawodawstwa polskiego (zagadnienia wybrane)

Rozdział 8. Nieuczciwa lub zakazana reklama na tle ustawy Prawo autorskie i prawa pokrewne

Rozdział 9. Reklama a znak towarowy. Zbieg zakresu obowiązywania ustawy Prawo własności przemysłowej i ustawy o zwalczaniu czaniu nieuczciwej konkurencji

Rozdział 10. Slogan reklamowy jako znak towarowy i utwór

Rozdział 11. Reklama prasowa

Wnioski końcowe

Część III Wzory umów

1. Umowa licencyjna

2. Umowa o stworzenie utworu wraz z przeniesieniem praw autorskich 143

3. Umowa o produkcję materiałów reklamowych . 146

4. Umowa najmu powierzchni reklamowej 150

5. Umowa o udział w sesji zdjęciowej i udostępnienie prawa do wizerunku . 153

6. Umowa o opracowanie i przeprowadzenie akcji medialnej . 156

7. Umowa o zamieszczenie reklamy w prasie . 160

8. Umowa o pracę z pracownikiem kreatywnym 162

9. Umowa o współpracy w zakresie świadczenia usług reklamowych 164 10. Umowa sponsorska 168

Część IV Teksty aktów prawnych

1. Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

2. Ustawa o działalności gospodarczej

3. Rozporządzenie Prezydenta Rzeczpospolitej - Przepisy wprowadzające Kodeks handlowy

4. Ustawa - Kodeks cywilny

5. Ustawa o znakach towarowych

6. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych

7. Ustawa - Prawo prasowe

8. Ustawa o radiofonii i telewizji

9. Rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie zasad działalności reklamowej w programach radiofonii i telewizji

10. Rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie zakazu sponsorowania określonych audycji i określonych sposobów sponsorowania

11. Rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie szczegółowych zasad rozpowszechniania przez radio i telewizję audycji, które mogą zagrażać psychicznemu, uczuciowemu lub fizycznemu rozwojowi dzieci i młodzieży

12. Ustawa o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia

13. Ustawa o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej

14. Zarządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie zasad i form prowadzenia reklamy i przekazywania informacji o środkach farmaceutycznych i materiałach medycznych

15. Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi

16. Ustawa o grach losowych, zakładach wzajemnych i grach na automatach

17. Kodeks postępowania w dziedzinie reklamy zewnętrznej

Indeks rzeczowy

270 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022