|
STRATEGICZNE UMOWY PRZEDSIĘBIORCÓW
WŁODYKA S. wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2000, wydanie I cena netto: 54.00 Twoja cena 51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zagadnieniem
niniejszej książki jest przyswojenie polskiemu czytelnikowi pewnej grupy nowych typów
umów w obrocie gospodarczym, ktore nazwać można ''strategicznymi umowami przedsiębiorców''.
Pojawiły się one w wyniku dynamicznego rozwoju gospodarek światowych, mającego miejsce
w czasie, gdy gospodarka polska pogrążona była w stagnacji spowodowanej ustrojem
socjalistycznym. Narzuca to konieczność sięgnięcia do międzynarodowej praktyki
kontraktowej, a także do rozwiązań, jakie pojawiły się w niektórych ustawodawstwach
obcych, oraz do ich konfrontacji z obowiązującym prawem polskim. Książka przeznaczona
jest dla szerokiego kręgu prawników zajmujących się problematyką profesjonalnego
obrotu gospodarczego. Zamierzeniem autora jest przy tym, aby monograficzny charakter książki
nie stanowił przeszkody w korzystaniu z niej z jednej strony przez praktyków, z drugiej
- przez osoby studiujące problematykę prawa gospodarczego i handlowego. Książka jest
pierwszym całościowym opracowaniem strategicznych umów przedsiębiorców w literaturze
polskiej.
419
stron
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|