|
REPREZENTACJA I REKLAMA
MOCZYDŁOWSKA W. wydawnictwo: INFOR , rok wydania 2008, wydanie I cena netto: 35.50 Twoja cena 33,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Reprezentacja i reklama to dwa filary "obecności firmy na rynku". Od
działań reklamowych i reprezentacyjnych zależy zarówno budowanie marki
przedsiębiorstwa, nawiązywanie kontaktów handlowych, zdobywanie nowych rynków zbytu,
jak również - w konsekwencji - wielkość osiąganego przez firmę przychodu. Sfera ta
pozostaje również jedną z najbardziej skomplikowanych i powodujących problemy
interpretacyjne. Brak definicji ustawowych reprezentacji i reklamy oraz pomysłowość i
szybka ewolucja działań promocyjnych i reklamowych sprawiają, że przedsiębiorcy przy
kwalifikacji tych działań nie mają oparcia w jasno sprecyzowanych przepisach oraz
jednolitej linii orzecznictwa. Dlatego niniejszy poradnik prezentuje - obok zasad
ogólnych - interpretacje organów skarbowych oraz orzecznictwo sądowe najczęściej
powtarzających się w praktyce problemów z tego zakresu.
(ze wstępu Wiesławy Moczydłowskiej)
96 stron, B5, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|