ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.00 43,70   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LOGISTYKA DYSTRYBUCJI TRENDY WYZWANIA PRZYKŁADY


ŁAPKO A. WAGNER N.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Logistyka dystrybucji

Trendy - Wyzwania - Przykłady


Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane oraz popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji.

W publikacji omówiono zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru.

Książka porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, chociażby takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce, czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło w niej także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak na przykład omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz wykorzystanie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji.

Cechą wyróżniającą monografię jest:
• przystępny język i prosta forma przekazu,
• ilustracja opisywanych zjawisk przykładami z praktyki gospodarczej,
• prezentacja zarówno klasycznego zestawu zagadnień, jak i najnowszych trendów w logistyce dystrybucji.

Książka skierowana jest przede wszystkim do:
• przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą i poszukują inspiracji oraz wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji,
• menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji,
• przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem.


Wstęp

Rozdział 1
Wprowadzenie do logistyki dystrybucji
1.1. Logistyka dystrybucji - istota i funkcje
1.2. Cele logistyki dystrybucji
1.3. Holistyczne podejście do logistyki dystrybucji
1.4. Trendy wpływające na rozwój logistyki dystrybucji

Rozdział 2
Kanały dystrybucji
2.1. Proste i złożone kanały dystrybucji
2.2. Relacje pomiędzy uczestnikami kanałów dystrybucji
2.3. Projektowanie kanałów dystrybucji
2.3.1. Przesłanki uaktualniania struktury kanału dystrybucji
2.3.2. Wybór kanału dystrybucji
2.3.3. Wybór pośredników

Rozdział 3
Logistyczna obsługa klientów
3.1. Istota i elementy logistycznej obsługi klientów
3.2. Metody ustalania właściwego poziomu obsługi klientów
3.2.1. Metoda SERVQUAL
3.2.2. Badanie półki
3.2.3. Audyt tajemniczego klienta

Rozdział 4
Organizacja logistyki dystrybucji
4.1. Wybrane rozwiązania wspierające operacje dystrybucyjne
4.1.1. Merge-in-transit
4.1.2. Cross-docking
4.1.3. Współdzielenie dystrybucji
4.2. Planowanie potrzeb dystrybucyjnych - DRP
4.3. Procesy dystrybucyjne w branży FMCG

Rozdział 5
Wykorzystanie internetu w dystrybucji towarów
5.1. Sprzedaż internetowa
5.2. Modele dystrybucji sklepów internetowych
5.2.1. Model magazyn własny
5.2.2. Model dropshipping
5.2.3. Model extended shopping
5.2.4. Model fulfillment
5.2.5. Model brokering towarowy

Rozdział 6
Społecznie odpowiedzialna logistyka dystrybucji
6.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu
6.2. Społecznie odpowiedzialne działania w logistyce dystrybucji
6.3. Wycofanie produktu z rynku - product recall - jako sprawdzian realizacji założeń społecznej odpowiedzialności

Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
O Autorach


166 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022