ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 38.00 36,10   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZAUFANIE W RELACJACH BUSINESS-TO-BUSINESS PERSPEKTYWA DYNAMICZNA


ZIELIŃSKI M.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zaufanie w relacjach Business-To-Business

Perspektywa dynamiczna


Monografia jest interesującą i nowatorską propozycją synchronicznego rozpatrywania charakteru zmian zaufania z obu stron relacji B2B. Za takową uznaję również próbę identyfikacji wpływu dynamiki zaufania na funkcjonowanie relacji B2B i na osiągane efekty. Autor wykazał kontekstowość, wielowymiarowości i pojemność znaczeniową zaufania w relacji. Podjął wysiłek zgłębienia tych zagadnień nie tylko na polu teoretycznym, ale i zaprojektował oraz przeprowadził badania eksploracyjne i eksplanacyjne.

Z recenzji prof. dr hab. Igi Rudawskiej


Wstęp

1. Podejście relacyjne w sferze business-to-business
1.1. Istota interakcji społecznych
1.2. Podejście interakcyjne w naukach o zarządzaniu
1.3. Koncepcja relacji business-to-business
1.4. Wartość relacji business-to-business
1.5. Miejsce zaufania w koncepcji relacji business-to-business
Podsumowanie

2. Zaufanie w teorii nauk o zarządzaniu
2.1. Natura zaufania: przegląd koncepcji teoretycznych
2.2. Poziomy zaufania
2.3. Zaufanie kognitywne i afektywne
2.4. Metody i wyzwania w badaniach zaufania w relacjach biznesowych
Podsumowanie

3. Dynamika zaufania w relacjach business-to-business
3.1. Determinanty zaufania
3.2. Destruktory zaufania a nieufność
3.3. Wyzwania w obszarze odbudowy zaufania
3.4. Modelowe ujęcia dynamiki zaufania
Podsumowanie

4. Konsekwencje zaufania w relacji business-to-business
4.1. Pozytywne konsekwencje zaufania w relacji business-to-business
4.2. Negatywne konsekwencje zaufania w relacjach business-to-business
Podsumowanie

5. Istota zaufania w świetle badań eksploracyjnych
5.1. Metodyka badań
5.2. Interpretacja zaufania w relacjach biznesowych: perspektywa dostawcy
5.3. Rola zaufania w relacjach biznesowych
5.4. Budowanie i rozwój zaufania
Podsumowanie

6. Konceptualizacja uwarunkowań, dynamiki i efektów zaufania
6.1. Modelowe ujęcie i propozycja modelu oraz hipotezy
6.2. Środowisko projektowe jako kontekst badawczy
6.3. Operacjonalizacja konstruktów
6.4. Metodyka badania
6.5. Metody pozyskiwania danych i charakterystyka badanej próby
6.6. Metody analizy danych
Podsumowanie

7. Dynamika zaufania business-to-business w ujęciu empirycznym
7.1. Ocena uwarunkowań zaufania
7.2. Zaufanie a rozwój relacji
7.3. Zmiana zaufania: wymiar interpersonalny i organizacyjny
7.4. Wpływ kondycji relacji na efekty relacyjne a dynamika zaufania

Zakończenie
Aneks
Bibliografia
Summary


226 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022