Model StoryBrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką
książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia
własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące,
o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do
zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a
dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie,
dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z
twoich produktów, pomysłów czy usług.
Czytając Model StoryBrand, poznasz:
• siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,
• prawdziwe motywacje klientów,
• metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do
działania,
• sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w
folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.
Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać
marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu
jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś
właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem
ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj skuteczny
przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności,
a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.
To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie
osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald
Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez
szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz
przeczytać tę książkę!
Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”
Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak
sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu
pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój
biznes się rozwijał, przeczytaj ją.
John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”
Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model
StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają
i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy!
Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer
Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i
zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały
się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy
go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę!
Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz
współautor książki Nowy jednominutowy menedżer
DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz
marketingowy, dzięki czemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy
StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku
książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years.
Mieszka w Nashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy oraz psami Lucy i June Carter.
Wprowadzenie
Część I DLACZEGO WIĘKSZOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH TO WOREK BEZ DNA
Rozdział 1. Jak zostać zauważonym, usłyszanym i zrozumianym
Rozdział 2. Tajna broń, która przyczyni się do sukcesu twojej firmy
Rozdział 3. Model SB7
Część II SCENARIUSZ DLA TWOJEJ MARKI
Rozdział 4. Bohater
Rozdział 5. Ma problem
Rozdział 6. I spotyka przewodnika
Rozdział 7. Który przedstawia mu plan
Rozdział 8. I wzywa go do działania
Rozdział 9. Które pomaga zapobiec katastrofie
Rozdział 10. I kończy się sukcesem
Rozdział 11. Klient pragnie, aby twoja marka pomogła mu się zmienić
Część III JAK WPROWADZIĆ W ŻYCIE SCENARIUSZ DLA MARKI
Rozdział 12. Jak zbudować lepszą stronę internetową
Rozdział 13. Jak scenariusz dla marki może przyczynić się do zmian w dużej
organizacji
Plan marketingowy krok po kroku
Posłowie
Podziękowania
Rekomendacje dla modelu StoryBrand
Oferta StoryBrand
260 stron, Format: 14.1x21.7, oprawa miękka