ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 34.80 33,06   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WSPÓŁCZESNE ZARZĄDZANIE KSZTAŁTOWANIE I EKSPLOATOWANIE WARTOŚCI INTELEKTUALNYCH I RYNKOWYCH TOM 1


SUDOLSKA A. GREGO-PLANER D. DREWS A. RED.

wydawnictwo: WYD UMK , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 34.80 Twoja cena  33,06 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne zarządzanie

Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych

Tom 1


Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach, zorientowane na ciągły rozwój i realizację procesów uczenia się. W konsekwencji pojawia się konieczność wprowadzania nowych sposobów i koncepcji zarządzania, pozwalających organizacjom wykorzystywać wiedzę, wzmacniać kluczowe kompetencje i rozwijać umiejętności pracowników, wspomagać organizacyjne uczenie się, jak również budować swój wizerunek.

Obserwacja praktyki pozwala stwierdzić, że o wynikach organizacji gospodarczych w znacznej mierze decyduje czynnik ludzki. Współczesne organizacje muszą podejmować więc działania związane z kształtowaniem oraz efektywnym wykorzystaniem kapitału intelektualnego, którego podstawę zawsze stanowi wiedza jej pracowników i kierownictwa. To pracownicy danego podmiotu gromadzą wiedzę, wzbogacają ją o własne doświadczenia, przetwarzają i decydują o stopniu i sposobie jej wykorzystania. Zatem dla rozwoju organizacji istotne jest, aby wiedza, zdolność oraz chęć uczenia się pracowników organizacji były jak największe.


Wstęp / 7

Karolina Kucznik
Local war for talent on the example of a water and sewerage company / 9

Michał Chodorek
Rola właściwego doboru pracowników w funkcjonowaniu organizacji / 21

Justyna Jaskólska
Znaczenie kapitału intelektualnego w działalności innowacyjnej szkół wyższych / 33

Malwina Kostrzewska-Obertaniec
Zaufanie społeczne, czyli którym politykom ufają Polacy / 45

Maria Kotkiewicz
Kształcenie w organizacjach pozarządowych / 55

Patrycja Walczuk
Wpływ komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na kształtowanie wartości przedsiębiorstwa / 69

Joanna Chlebiej
Wiedza pacjenta na temat różnic pomiędzy reklamą leku a reklamą suplementu diety / 81

Izabela Kunicka
Znaczenie marki w systemach franchisingowych / 93

Katarzyna Mierzejewska
Różnorodność pokoleniowa w organizacji – wyzwania dla współczesnego menadżera / 105

Barbara Majewska
Skuteczność i efektywność działalności marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej / 117

Marta Wysogląd
Rewitalizacja jako mechanizm rozwoju lokalnego z udziałem środków unijnych na Dolnym Śląsku / 129

Lidia Mroczek
Koncepcja zakorzenienia jako sposób na przeciwdziałanie problemowi odejść z pracy / 141

Tomasz Lewandrowski
Human resources management on the example of railway infrastructure industry / 151


162 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022