ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 52.00 49,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ROLA SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ MARKI


SANAK-KOSMOWSKA K.

wydawnictwo: DRUGIE , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki


Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek.

„Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.”

Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

„Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.”

Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego


Katarzyna Sanak-Kosmowska - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwentka psychologii oraz zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jej badania koncentrują się wokół problematyki komunikacji marketingowej, psychologii zachowań konsumenckich oraz e-marketingu. Autorka kilkunastu artykułów naukowych opublikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, American Marketing Association oraz stowarzyszenia Rzecznicy Nauki.


Wstęp

Rozdział 1.
Marka - istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu
1.1. Natura i definicja marki
1.2. Wartość i kapitał marki
1.3. Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki
1.4. Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki

Rozdział 2.
Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki
2.1. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej
2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej
2.3. Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej
2.4. Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki
2.5. Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki

Rozdział 3.
Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej
3.1. Internet jako platforma komunikacji marketingowej
3.2. Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie
3.3. Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w internecie

Rozdział 4.
Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej
4.1. Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych
4.2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej
4.3. Użytkownicy serwisów społecznościowych
4.4. Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym
4.5. Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych

Rozdział 5.
Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych
5.1. Cel i przedmiot badania
5.2. Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń
5.3. Charakterystyka grupy badawczej

Rozdział 6.
Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych
6.1. Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych
6.2. Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów
6.3. Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych
6.4. Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw
6.5. Podsumowanie i wnioski końcowe z badań

Zakończenie
Bibliografia
Spis ilustracji
Spis tabel

Załącznik 1
Ankieta - badanie nr 1

Załącznik 2
Kwestionariusz wywiadu - badanie nr 2

Załącznik 3
Informacja dla uczestników eksperymentu - badanie nr 3


272 strony, Format: 15.9x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022