|
ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ MARKETINGOWĄ INTEGRACJA NOWE MEDIA OUTSOURCING
HAJDUK G. wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2019, wydanie Icena netto: 54.90 Twoja cena 52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zarządzanie komunikacją marketingową
Integracja – nowe media – outsourcing
Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności
marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają
działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi
marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi
kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia metod
zarządzania komunikacją marketingową.
Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i
sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie
dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego
wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.
Dr Grzegorz Hajduk – pracownik naukowy w Katedrze Marketingu i
Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim. Doświadczenia naukowe i dydaktyczne
zdobywał m.in. podczas staży i wizyt studyjnych w: California State University w Stanach
Zjednoczonych, Istanbul Üniversitesi w Turcji, University of Zaragoza w Hiszpanii. Jest
członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Rad Naukowych czasopism: „Transborder
Economics” i „Newsline Magazine”. Aktywnie angażuje się we współpracę z
otoczeniem biznesowym i instytucjonalnym uczelni, pełniąc funkcję eksperta Narodowego
Centrum Badań i Rozwoju oraz eksperta i konsultanta w organizacjach takich jak:
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, INUP – Podkarpacka Koalicja Startupów,
Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna KWADRAT, Rzeszów Startup Akcelerator. Autor ponad 50
artykułów naukowych poświęconych problematyce marketingowej, współautor strategii
marketingowych i rozwojowych opracowanych m.in. dla: Miasta Rzeszów, Klastra Marek
Turystycznych Polski Wschodniej, Bydgoskiego Klastra Informatycznego oraz przedsiębiorstw
o różnym profilu i skali działania.
Wstęp
Komunikacja marketingowa jako przedmiot zarządzania
Cele i hipotezy
Zakres pracy i metody badawcze
Struktura monografii
Rozdział 1
Zintegrowana komunikacja marketingowa
1.1. Przesłanki znaczenie i wyzwania integracji działań marketingowych
1.2. Geneza i istota zintegrowanej komunikacji marketingowej
1.3. Planowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej
1.4. Poziomy, płaszczyzny i wymiary integracji komunikacji marketingowej
1.5. Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwie i poza nim - dualizm nadawcy
Rozdział 2
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w komunikacji marketingowej
2.1. Dostęp do internetu i cyfryzacja jako uwarunkowania komunikacji marketingowej
2.2. Wpływ technologii informacyjnych na komunikację marketingową
2.3. Formy i instrumenty komunikacji marketingowej
2.4. Nowe media i kanały przekazu w komunikacji marketingowej
2.5. Wyzwania dotyczące zarządzania komunikacją marketingową
Rozdział 3
Wybrane teorie naukowe i koncepcje teoretyczne determinujące zarządzanie
komunikacją marketingową
3.1. Komunikacja marketingowa w świetle wybranych teorii naukowych
3.2. Teoria kosztów transakcyjnych i teoria agencji jako bazowe teorie komunikacji
marketingowej ,
3.3. Wpływ systemu zarządzania organizacjami na marketing i komunikację
3.4. Nowoczesne modele przedsiębiorstwa i metody zarządzania determinujące komunikację
marketingową
3.5. Outsourcing jako metoda zarządzania działalnością marketingową
Rozdział 4
Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem outsourcingu
4.1. Przesłanki i uwarunkowania outsourcingu komunikacji marketingowej
4.2. Branża komunikacji marketingowej i jej rozwój
4.3. Organizowanie komunikacji marketingowej
4.4. Wybór metody zarządzania komunikacją marketingową
4.5. Ocena efektów i pomiar skuteczności komunikacji marketingowej
Rozdział 5
Zarządzanie komunikacją marketingową w ujęciu empirycznym
5.1. Metodyka badań własnych
5.2. Zakres i skuteczność outsourcingu komunikacji marketingowej
5.3. Ocena współpracy między agencjami a przedsiębiorstwami
5.4. Outsourcing komunikacji marketingowej z perspektywy firmy produkcyjnej
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Załączniki
Załącznik 1. Kwestionariusz CATI
290 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|