ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.90 52,16   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ MARKETINGOWĄ INTEGRACJA NOWE MEDIA OUTSOURCING


HAJDUK G.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie komunikacją marketingową

Integracja – nowe media – outsourcing


Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia metod zarządzania komunikacją marketingową.

Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.


Dr Grzegorz Hajduk – pracownik naukowy w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim. Doświadczenia naukowe i dydaktyczne zdobywał m.in. podczas staży i wizyt studyjnych w: California State University w Stanach Zjednoczonych, Istanbul Üniversitesi w Turcji, University of Zaragoza w Hiszpanii. Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Rad Naukowych czasopism: „Transborder Economics” i „Newsline Magazine”. Aktywnie angażuje się we współpracę z otoczeniem biznesowym i instytucjonalnym uczelni, pełniąc funkcję eksperta Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz eksperta i konsultanta w organizacjach takich jak: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, INUP – Podkarpacka Koalicja Startupów, Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna KWADRAT, Rzeszów Startup Akcelerator. Autor ponad 50 artykułów naukowych poświęconych problematyce marketingowej, współautor strategii marketingowych i rozwojowych opracowanych m.in. dla: Miasta Rzeszów, Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej, Bydgoskiego Klastra Informatycznego oraz przedsiębiorstw o różnym profilu i skali działania.


Wstęp
Komunikacja marketingowa jako przedmiot zarządzania
Cele i hipotezy
Zakres pracy i metody badawcze
Struktura monografii

Rozdział 1
Zintegrowana komunikacja marketingowa
1.1. Przesłanki znaczenie i wyzwania integracji działań marketingowych
1.2. Geneza i istota zintegrowanej komunikacji marketingowej
1.3. Planowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej
1.4. Poziomy, płaszczyzny i wymiary integracji komunikacji marketingowej
1.5. Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwie i poza nim - dualizm nadawcy

Rozdział 2
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w komunikacji marketingowej
2.1. Dostęp do internetu i cyfryzacja jako uwarunkowania komunikacji marketingowej
2.2. Wpływ technologii informacyjnych na komunikację marketingową
2.3. Formy i instrumenty komunikacji marketingowej
2.4. Nowe media i kanały przekazu w komunikacji marketingowej
2.5. Wyzwania dotyczące zarządzania komunikacją marketingową

Rozdział 3
Wybrane teorie naukowe i koncepcje teoretyczne determinujące zarządzanie komunikacją marketingową
3.1. Komunikacja marketingowa w świetle wybranych teorii naukowych
3.2. Teoria kosztów transakcyjnych i teoria agencji jako bazowe teorie komunikacji marketingowej ,
3.3. Wpływ systemu zarządzania organizacjami na marketing i komunikację
3.4. Nowoczesne modele przedsiębiorstwa i metody zarządzania determinujące komunikację marketingową
3.5. Outsourcing jako metoda zarządzania działalnością marketingową

Rozdział 4
Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem outsourcingu
4.1. Przesłanki i uwarunkowania outsourcingu komunikacji marketingowej
4.2. Branża komunikacji marketingowej i jej rozwój
4.3. Organizowanie komunikacji marketingowej
4.4. Wybór metody zarządzania komunikacją marketingową
4.5. Ocena efektów i pomiar skuteczności komunikacji marketingowej

Rozdział 5
Zarządzanie komunikacją marketingową w ujęciu empirycznym
5.1. Metodyka badań własnych
5.2. Zakres i skuteczność outsourcingu komunikacji marketingowej
5.3. Ocena współpracy między agencjami a przedsiębiorstwami
5.4. Outsourcing komunikacji marketingowej z perspektywy firmy produkcyjnej

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Załączniki
Załącznik 1. Kwestionariusz CATI


290 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022