Marketing mobilny
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się
obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą
się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie
Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na
wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców.
W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu
mobilnego.
Wstęp
ROZDZIAŁ I. Mobile marketing - wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne
Agnieszka Dejnaka
1.1. Mobile marketing a e-marketing
1.2. Aplikacje mobilne
1.3. Technologie w mobile marketingu
1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje
ROZDZIAŁ II. Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw
domowych
Katarzyna Kachel
2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych
2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce
2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych
ROZDZIAŁ III. Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu
mobilnego
Anna Brdulak, Anna Orzeł
3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych
3.2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres
3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście
inteligentnych miast 3.0
ROZDZIAŁ IV. Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji
Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza
4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach
4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej
4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu
4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań
ankietowych
ROZDZIAŁ V. Microlearnig - mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży
Anna Zięty, Sonia Gruca
5.1. Wyzwania cyfrowego świata
5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych
5.3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania
ROZDZIAŁ VI. E-PR - dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody
badań
Danuta Studencka-Derkacz
6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu
6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca
6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem
6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations
6.5. Mobile public relations
ROZDZIAŁ VII.Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych - główne aspekty
praktyczne
Jan Cendrowski
7.1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego
projektowania
7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów
7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji
ROZDZIAŁ VIII. Digital marketing - technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu
marketingu
Krzysztof Kuźniak
8.1. Rewolucja cyfrowa
8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych
8.3. Big Data
8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych
ROZDZIAŁ IX. Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych
Agnieszka Sosińska
9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność
9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile
9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji
mobilnych
Bibliografia
Wykaz rysunków, tabel i wykresów
172 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka