dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik - adiunkt w Zakładzie Marketingu,
na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu
stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of
Navarra, Barcelona, 2002-HTW Dresden, 1997-Copenhagen Business School, 1995- University of
Wales, Cardiff, 1992- University of Strathclyde, Glasgow, 1991-University of Economic
Sciences i Indiana University School of Business, Budapeszt), autorka licznych publikacji
prasowych i konferencyjnych oraz cenionych podręczników (najważniejsze książki:
"Jakościowe badania marketingowe", PWE, Warszawa 1999, "Zasady skutecznej
prezentacji w biznesie", Wyd.UG, Sopot 2000, "Marketing. Studia
przypadków", Wydawnictwo UG, Sopot 2002 /redaktor i współautor/, "Nie tylko
LOGOtyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie", Oficyna Wydawnicza Branta,
Bydgoszcz - Gdańsk 2004); członek prestiżowej organizacji IESE Business School Alumni
Association.
Doświadczenia praktyczne: aktualnie współpracuje z Grupą A5 oraz KiM Atelier jako
specjalista ds. badań marketingowych; współpracowała m.in. z Polskim Towarzystwem
Ekonomicznym i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów, z wydawnictwem VIPress
Poland Ltd, IUM Eurotest i Pracownią Badań Społecznych w Sopocie, odbyła praktykę
zawodową w Sparkasse Kiel, RFN
224 stron, B5, miękka oprawa