ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STUDIA KULTUROWE I BADANIA KULTURY POPULARNEJ TEORIE I METODY


STOREY J.

wydawnictwo: WYD UJ , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 28.00 Twoja cena  26,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta ma dwojaki cel: po pierwsze, wprowadzić studentów i innych zainteresowanych czytelników do badań nad współczesną kulturą popularną, po drugie zaproponować plan rozwoju studiów kulturowych, z uwzględnieniem teorii i metod badania kultury popularnej. Kolejne rozdziały, uporządkowane w ciągu studiów przypadku, skupiają się na różnych rodzajach mediów oraz przedstawiają krytyczny przegląd metodologii w obecnych badaniach kultury popularnej. Poszczególne rozdziały poświęcone są telewizji, fikcji literackiej, filmowi, gazetom i czasopismom, muzyce popularnej oraz konsumpcji (kulturze fanów i zakupom). Tym, dla których dziedzina ta jest obca, książka dostarcza użytecznych teorii i metod; dla tych zaś, którzy wiedzą już cokolwiek o procedurach i polityce studiów kulturowych, stanowi ich zwięzły i przystępny przegląd.


156 stron, B5, oprawa miekka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022