cena netto + 5% vat.
Dydaktyka retoryki to książka zawierająca refleksje dotyczące
praktycznych, teoretycznych i etycznych problemów nauczania retoryki nie tylko w Polsce,
ale też w Niemczech, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim wschodzie.
Obejmuje takie zagadnienia, jak kształtowanie retoryczne prawników,
dziennikarzy, kaznodziejów, aktorów i polityków. Szuka odpowiedzi na pytanie, jak
uczyć retoryki, by umożliwić nauczanemu istnienie w życiu społecznym jako świadomego
uczestnika rozmaitych dyskursów. Niesyty, na tym polu pozostaje jeszcze wiele do
zrobienia, mimo że kompetencje retoryczne należą do niezwykle docenianych w życiu
naukowym, w działalności dydaktycznej, politycznej, społecznej i biznesowej. Zebrane w
tym tomie przemyślenia przysłużą się wszystkim, którzy interesują się retoryką,
uczą jej lub będą jej uczyć oraz tym, dla których retoryka jest istotnym wyzwaniem
płynącym z dylematów formułowanych i przeżywanych we współczesnym świecie.
224 strony, B5, oprawa miękka