ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.89 42,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREATYWNOŚĆ JĘZYKOWA W KOMUNIKACJI INTERNETOWEJ


BURSKA K. CIEŚLA B. RED.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania.

W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).

Wstęp 7

CZĘŚĆ I. Gatunki internetowe    9
Natalia Boczek – Nazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywności językowej w internecie 11
Beata Kacperska – Przejawy kreatywności w prywatno-publicznych rozmowach ze sportowcami (na podstawie wideobloga „Igłą szyte”) 21
Marta Banaszek – Kolokacje w języku polskich i włoskich forów internetowych dla mam małych dzieci jako przykład kreatywności językowej 31
Aleksandra Kujawiak – Kreatywność językowa a nazwy blogów parentingowych 45
Elwira Olejniczak – Kreatywne ujęcia sesji egzaminacyjnej w memach internetowych 55
Małgorzata Syrek – Kreatywność językowa użytkowników jeździeckich forów internetowych 71

CZĘŚĆ II. Portale społecznościowe i nowe narzędzia komunikacji w internecie    83
Anita Brzyszcz – Kreatywność leksykalna w zakresie tworzenia form feminatywnych przez użytkowniczki portalu Facebook komentujące najpopularniejsze feministyczne fanpage’e 85
Justyna Jedlikowska – O kreatywnym wykorzystaniu narzędzi internetowych w badaniu tekstów 99
Anna Kiryjow-Radzka – „LOL xd” – PR uczelni w mediach społecznościowych 109
Dawid Kobylański – Portal Facebook jako miejsce funkcjonowania współczesnego folkloru 121
Dominika Kobylska – Wirtualna biblioteczka jako miejsce spotkań miłośników literatury 131
Michalina Pokorska – „Super Choda zdrowia doda” – o kreatywności językowej wpisów zamieszczanych przez Ewę Chodakowską na portalu społecznościowym Facebook 139
Magdalena Wójtowicz – Facebook jako współczesne narzędzie komunikacji i kreatywności językowej 151

CZĘŚĆ III. Marketing w internecie    163
Katarzyna Burska – Prezentowanie kolorów na stronach internetowych firm kosmetycznych (na przykładzie lakierów hybrydowych Semilac) 165
Beata Jędrzejczak – Nawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne 189
Ines Załęska – Reklama na wagę złota, czyli o marketingowych trikach supermarketów 199

210 stron, Format: 15.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022