ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

ÆWIERKAJ¡CY DONALD TRUMP


GACKOWSKI T. BRYLSKA K. PATERA M. I INNI

wydawnictwo: ADAM MARSZA£EK , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Æwierkaj±cy Donald Trump

Tre¶æ monografii Æwierkaj±cy Donald Trump. Czym jest Twitter dla u¿ytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? zawiera wiêcej, ni¿ zapowiada jej tytu³. Oprócz dog³êbnej i wieloaspektowej analizy tweetów prezydenta Stanów Zjednoczonych i jego dzia³añ komunikacyjnych w sferze publicznej, znajdujemy w niej niezwykle interesuj±ce badania sposobu korzystania z mediów spo³eczno¶ciowych przez ró¿ne grupy u¿ytkowników. Oba problemy nale¿± do najwa¿niejszych we wspó³czesnych mediach: pierwszy ze wzglêdu na rangê osoby, drugi – zasiêg spo³eczny zjawiska. Osobn± warto¶ci± ksi±¿ki jest metodologia, ³±cz±ca rzetelno¶æ i nowoczesno¶æ badania. ¦ci¶le wi±¿e siê to ze sk³adem zespo³u realizuj±cego projekt, w którym znalaz³y siê zarówno osoby o uznanym dorobku i do-¶wiadczeniu, jak i m³ode, stawiaj±ce pierwsze kroki w ¶wiecie nauki.

prof. dr hab. Rados³aw Pawelec

Uniwersytet Warszawski

Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera
WPROWADZENIE I METODOLOGIA   5
Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera
NOTA METODOLOGICZNA  8

CZÊ¦Æ 1
Kacper Galan, Katarzyna Piórecka
ANALIZA ZAWARTO¦CI PROFILU DONALDA TRUMPA NA TWITTERZE   13
Zawarto¶æ wpisów  29
Tematyka wpisów   34
Bohaterowie   40
Idiolekt Donalda Trumpa  52

CZÊ¦Æ 2
Maria Kowalczyk, Anita Kwiatkowska, Maria Rajchert
TWEETY DONALDA TRUMPA W POLSKIM DYSKURSIE PRASOWYM  82
Tematyka badanych artyku³ów  86
Aktorzy badanych artyku³ów   90
Okre¶lenia nacechowane emocjonalnie  102
Metafory  129
Wizerunek Donalda Trumpa i jego otoczenia konstruowany w metaforach   141
Metaforyczny wizerunek Donalda Trumpa w wybranych tytu³ach
prasowych  149
Porównania 157
Twitter Donalda Trumpa w badanych artyku³ach . 172

CZÊ¦Æ 3
Artur Bia³ek, Marlena Sztyber
SPOSOBY KORZYSTANIA Z MEDIÓW SPO£ECZNO¦CIOWYCH  187
Weryfikacja ¼róde³ informacji . 187
Podsumowanie  205

CZÊ¦Æ 4
U¯YTKOWNICY O TWITTERZE  207
Milena Kalinowska, Marlena Sztyber
ZOGNISKOWANE WYWIADY GRUPOWE (FGI)  207
Artur Bia³ek, Tomasz Gackowski, Mateusz Patera, Rados³aw Prachnio
BADANIE OKULOGRAFICZNE . 227

PODSUMOWANIE . 247
Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera
SUMMARY . 252
BIBLIOGRAFIA  258
ANEKS
DONALD TRUMP A SPRAWA POLSKA – RAPORT Z BADANIA METOD¡ CATI  268

ANNEX – Summary  296

300 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022