|
RETORYKA TELEWIZJI
SOBCZAK B. wydawnictwo: WYD UAM , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 43.50 Twoja cena 41,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Retoryka
telewizji
Książka jest pierwszą w
Polsce monografią, której celem jest przedstawienie
– w sposób możliwie kompletny –
retorycznych wymiarów telewizji.
W centrum retoryki telewizji znajduje się pytanie o warunki
skutecznych, nastawionych na określony cel zachowań komunikacyjnych.
Autorka skupia się na analizie tych wszystkich aspektów,
które nadawca medialny (instancja nadawcza) musi wziąć pod
uwagę, by zyskać uwagę odbiorców i otworzyć im taką
przestrzeń komunikacji, która uczyni ich podatnymi na
perswazję. Wszystkie opisane w monografii elementy składają się na
propozycję przedstawienia telewizyjnego fenomenu, niezależnie od czasu
jego funkcjonowania. Bez względu na to, czy mówimy o
czarno-białych obrazach i ograniczonej ofercie programowej, erze
telewizji w kolorze i telewizji wyspecjalizowanej, stematyzowanej, czy
też telewizji na żądanie, można wskazać właściwości, strategie,
mechanizmy, które dają się zuniwersalizować i opisać w
ramach koncepcji retoryki telewizji. Retoryka bowiem dostarcza
narzędzi, które pozwalają tak samo skutecznie opisywać
telewizję epoki broadcastingu, narrowcastingu, jak i slivercastingu.
294
strony, Format: 14.8x23.7. oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|