|
TRUDNE SYTUACJE W KLASIE SZKOLNEJ IDENTYFIKACJA PROPOZYCJE ROZWIĄZAŃ
PASZKIEWICZ A. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2019, wydanie Icena netto: 56.25 Twoja cena 53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Trudne
sytuacje w klasie szkolnej
Identyfikacja, propozycje rozwiązań
Publikacja ma na celu
wskazanie trudności, jakie mogą pojawić się na gruncie klasy szkolnej
oraz sposobów działań, jakie mogą podjąć nauczyciele w celu
ich wyeliminowania.
Omówiono
w niej zagadnienia związane m.in. z: niezdyscyplinowaną klasą, agresją
i przemocą w klasie, niską motywacją do nauki, niepowodzeniami w
szkole, wagarami, mobbingiem elektronicznym oraz z uczniami
różniącymi się kulturowo i językowo.
Adresatami książki są wychowawcy, nauczyciele, studenci pedagogiki i
psychologii, tj. osoby, którym zależy na dobrym
funkcjonowaniu grupy społecznej, jaką jest klasa szkolna. Można w niej
znaleźć wiele wskazówek, w jaki sposób polepszyć
atmosferę panującą w klasie szkolnej, eliminować pojawiające się w niej
trudności. Publikacja może być ponadto wykorzystana jako literatura
uzupełniająca do wykładów z zakresu pedagogiki czy teorii
wychowania.
Wstęp
Rozdział 1. Wychowawcza
funkcja szkoły
Rozdział 2. Trudności
wychowawcze w szkole
Rozdział 3.
Niezgrana klasa
Rozdział 4. Niezdyscyplinowana
klasa
Rozdział 5. Skonfliktowana
klasa
Rozdział 6. Agresja
i przemoc w klasie
Rozdział 7. Nadmierna
rywalizacja w klasie
Rozdział 8. Klasa
mało aktywna
Rozdział 9. Niska
motywacja do nauki
Rozdział 10. Ściąganie
Rozdział 11. Niepowodzenia szkolne
Rozdział 12. Uczeń drugoroczny w klasie
Rozdział 13.
Wagary uczniowskie
Rozdział 14. Mobbing elektroniczny
Rozdział 15. W powodzi
„komórek”
Rozdział 16. Uczniowie
różniący się kulturowo i językowo w klasie szkolnej
Rozdział 17. Trudne relacje z rodzicami
uczniów oraz pomiędzy nimi
Zakończenie
233
stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|