|
WĘDRÓWKI Z GANDALFEM SPRZEDAŻ
KOZAK R. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2019, wydanie Icena netto: 44.89 Twoja cena 42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wędrówki
z Gandalfem
Sprzedaż
Przyszłość
należy do tych, którzy się uczą, wyciągają wnioski ze swoich
porażek i sukcesów, czyli wciąż odrabiają lekcje!
Wędrówki
z Gandalfem. Sprzedaż to książka z gatunku business fiction,
inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez coacha i
trenera Roberta Kozaka.
Niniejsze, nowe wydanie
książki rozszerzono i poprawiono wiele fragmentów w oparciu
o najnowszą wiedzę z zakresu sprzedaży i psychologii. Uaktualniono
otoczenie technologiczne akcji książki, dopasowując je do obecnych
realiów. Zmieniono też psychometryczne narzędzie,
którym badany jest bohater książki. Dzięki tym zmianom
książka jest osadzona w bardziej współczesnych realiach i
korzysta z wiedzy naukowej i praktycznej, która pojawiła się
od czasu pierwszego wydania.
Bohaterem
historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w
dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie
mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli
sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu
wskazówek dotyczących różnych aspektów
sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem.
Przeżywając
z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie
odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej
zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące
sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w
sprzedaży.
Aby
szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy
zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla
sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości,
dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne
preferencje i temperament.
O
co mu chodzi? Mam szukać nowej pracy? Jestem cenionym pracownikiem, bez
większego wysiłku odnoszę sukcesy, o jakich wielu innym nawet się nie
marzy. Po co to zmieniać? – myślałem. Po dłuższej chwili
Gandalf spojrzał na mnie i powiedział:
–
Kilka miesięcy temu przeszedłeś w firmie poważny kryzys. Wyciągnąłeś z
niego wnioski i wyszedłeś zwycięsko. Jesteś niezłym sprzedawcą,
chciałeś być jednak bardzo dobry w tym, co robisz. Ja też chcę, żeby
tak było. A jeżeli tak, to musisz pamiętać, że skoro poradziłeś sobie z
trudną sytuacją, nie możesz się zatrzymać – musisz się
rozwijać. Musisz wiedzieć, że wkrótce przydarzy ci się
następny kryzys, a potem kolejny, ale ty będziesz do nich dużo lepiej
przygotowany. Pierwszym kluczem do wybitnych osiągnięć jest ambicja.
Podczas naszego pierwszego spotkania było jej w tobie bardzo dużo.
Mieszała się wprawdzie z lękiem, bo nie wiedziałeś, jak będzie. Dzisiaj
widzę wprawdzie człowieka, który pozbył się
lęków, ale ten żar ambicji, ten błysk w oku też w nim
przygasł.
Powiedziawszy te słowa,
Sam włożył fajkę do ust i wpatrując się we mnie, znowu milczał. Znowu
zaglądał do mojego wnętrza, przeszywając mnie przenikliwym wzrokiem.
Czułem się nieswojo i nie byłem chyba gotowy na słuchanie tego, co do
mnie mówi. Nie chciałem tego przyjąć.
[fragment]
Robert Kozak –
coach, trener, konsultant, wykładowca akademicki. Jest założycielem i
partnerem zarządzającym w Business Development Consulting zajmującym
się systemowym wsparciem organizacji. Prowadzi procesy coachingowe z
członkami zarządów i wysoką kadrą menedżerską. Wspiera firmy
w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi (group coaching, reflecting team).
Był
także headhunterem w jednej z firm executive search, tzw. Wielkiej
Piątki, gdzie rekrutował członków zarządów do
globalnych firm na poziomie Europy. Pełnił rolę prezesa i był
udziałowcem firmy Brian Tracy International w Polsce.
Dużą
część życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer.
Piętnaście lat spędził w BBC, gdzie zaczynał jako korespondent, a potem
stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Tworzył Radio TOK FM.
Pracował w TVP, gdzie kierował redakcją
„Wiadomości” i „Teleexpressu”.
Od
autora
Wstęp
Lekcja
1. Rób właściwą rzecz
Lekcja
2. Szansa trudnych czasów
Lekcja
3. Poczucie własnej wartości
Lekcja
4. O budowaniu relacji
Lekcja
5. O radzeniu sobie z obawami
Lekcja
6. Psychologia pozytywnego myślenia
Lekcja
7. Komunikacja w kryzysie
Lekcja
8. Wkładaj serce w to, co robisz
Lekcja
9. Osobista motywacja
Skrypt dla sprzedawców
1. Przygotowanie do spotkania - co sprzyja budowaniu relacji z klientem
2. Sprzedaż to proces
3. Zarządzanie sobą
Słowo na koniec
192
strony, Format: 14.0x22.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|