|
IQ WZROSTU 10 ŚCIEŻEK ROZWOJU W OBLICZU OSTREJ KONKURENCJI I SZYBKO ZMIENIAJĄCEGO SIĘ OTOCZENIA BIZNESOWEGO
BOVA T. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2019, wydanie Icena netto: 56.90 Twoja cena 54,06 zł + 5% vat - dodaj do koszyka IQ
Wzrostu
10 ścieżek rozwoju w
obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia
biznesowego
Czy wiesz, jaki jest
najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy?
Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak
by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje.
Próby
odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą
nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje
tylko dziesięć prostych – choć często błędnie pojmowanych
– ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być
sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w
zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy.
Tiffani
Bova pomaga firmom na całym świecie w rozwiązaniu najbardziej
dotkliwego problemu: „Jak dalej się rozwijać w obliczu ostrej
konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia
biznesowego?”.
Teraz zdecydowała się
– nawiązując do swojego wieloletniego doświadczenia
– podzielić się z nami kilkudziesięcioma fascynującymi i
dogłębnie przeanalizowanymi studiami przypadku, które
świetnie ilustrują szanse i zagrożenia wiążące się z obraniem każdej z
dziesięciu ścieżek, to, jak owe ścieżki ze sobą
współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują w
dzisiejszym świecie biznesu.
Dowiesz się, jak:
Red
Bull przełamał monopol Coca-Coli i PepsiCo na rynku napojów
bezalkoholowych dzięki obraniu ścieżki penetracji bazy
klientów, aby zdobyć punkt zaczepienia w sektorze
entuzjastów sportu, a następnie przeniknąć do rynku
głównego. Marvel przeobraził się z borykającego się z
problemami wydawnictwa komiksowego w olbrzyma branży rozrywkowej dzięki
obraniu strategii dywersyfikacji klientów i
produktów, przenosząc uwagę z komiksów na filmy z
bohaterami ze swoich komiksów. Starbucks przeszedł kryzys
marki, kiedy to przytłoczył swoich klientów strategią
ekspansji produktowej, a następnie skorygował kurs z
przywróconym na stanowisko prezesa Howardem Schulzem u
sterów i powrócił na ścieżkę doświadczenia
konsumenckiego. Dzięki wnikliwym analizom tych i wielu innych
studiów przypadku dowiesz się, dlaczego powielanie
strategii, które sprawdziły się u twoich
konkurentów, albo poleganie na strategiach, które
sprawdziły się u ciebie w przeszłości, może okazać się błędem. Nabranie
pewności w rozwijaniu firmy wymaga rozwinięcia w sobie inteligencji
wzrostu.
Książka Bovy, godna
następczyni prac Michaela Portera, to rzadki dar – otwiera
nam drzwi do nowych pomysłów i działań. Żadnych pięknych
słówek, tylko ciężko zdobyta wiedza, która może
zainicjować wielkie zmiany w organizacjach małych i dużych.
Seth Godin, autor książki To jest marketing!
Wszyscy
pragniemy, aby nasze firmy dobrze się rozwijały, ale jak możemy tego
dokonać? Na szczęście Tiffani Bova ma odpowiedzi na nasze pytania. W
swojej książce prezentuje nam dziesięć ścieżek rozwoju – od
stworzenia fascynującego doświadczenia konsumenckiego po
niekonwencjonalne rozwiązania. Swoje spostrzeżenia popiera solidnymi
danymi i przykładami świetnie prosperujących przedsiębiorstw. Masz
wybór: dalej krocz utartą ścieżką albo podążaj za Tiffani
Bovą prosto w przyszłość.
Daniel H. Pink, autor książki Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na
motywację
TIFFANI
BOVA
zajmuje
się strategiami rozwoju i innowacji w firmie Salesforce. Z jej
doradztwa korzystają klienci na całym świecie. Przez ostatnie
dwadzieścia lat stała na czele generujących przychody
oddziałów w rozmaitych firmach –
zarówno tych umieszczonych na liście Fortune 500, jak i
należących do grupy start-upów. Dziesięć lat pracowała jako
wybitny pracownik analityczno-badawczy dla firmy Gartner –
światowego lidera sektora doradczo-badawczego specjalizującego się w
strategicznym wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Jej wnikliwe
analizy i spostrzeżenia pomogły zwiększyć udział w rynku i przychody
takim firmom jak Microsoft, Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Oracle, SAP,
AT&T, Dell, Amazon-AWS i wielu innym wiodącym
przedsiębiorstwom. W ręku trzymasz pierwszą książkę autorki.
376
stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|