ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 74.90 71,16   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGIA LEAN KULTURA UCZENIA SIĘ KLUCZEM DO BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ


BALLE M. JONES D. CHAIZE J. FIUME O.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 74.90 Twoja cena  71,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategia Lean

Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby?

Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność?

Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji?

Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy? Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy?

Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.

Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.

Książka Strategia lean obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać – aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta – i tylko klienta.

Myślenie LEAN to kompleksowa STRATEGIA biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.

Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.

Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta.

Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu.

Autorzy tej książki to autorytety cieszące się powszechnym poważaniem w świecie lean.

Dr Michael Ballé od dwudziestu lat wspiera menedżerów jako trener. Jest założycielem Institut Lean France i autorem pięciu książek poświęconych tematyce lean, które w istotnym stopniu wpłynęły na międzynarodową myśl i praktykę w tym zakresie.

Daniel T. Jones jest współautorem bestsellerów, za sprawą których świat poznał metodologię lean (Maszyna, która zmieniła świat, Lean thinking – szczupłe myślenie, Szczupłe rozwiązania). Jest również założycielem UK Lean Enterprise Academy oraz Lean Global Network.

Jacques Chaize był dyrektorem generalnym Danfoss Water Controls, wiodącej francusko-duńskiej firmy specjalizującej się w produkcji zaworów i będącej wzorcem wdrażania praktyki lean. Jest również współzałożycielem francuskiego oddziału Society for Organizational Learning.

Orest J. Fiume był dyrektorem oraz dyrektorem finansowym Wiremold Company, jest także emerytowanym dyrektorem Lean Enterprise Institute. Jest współautorem książki Real Numbers: Management Accounting in a Lean Organization oraz współtwórcą ruchu Lean Accounting.

Wstęp do wydania polskiego
Przedmowa

Wprowadzenie. Istota lean

ROZDZIAŁ 1. Zmiana na lepsze
ROZDZIAŁ 2. Myśleć inaczej
ROZDZIAŁ 3. Przywództwo oddolne
ROZDZIAŁ 4. Ramy dla procesu nauki
ROZDZIAŁ 5. Organizacja podporządkowana nauce
ROZDZIAŁ 6. Nowa koncepcja rozwoju
ROZDZIAŁ 7. Nauka wielokrotnego zastosowania jako sposób na ciągły wzrost wartości
ROZDZIAŁ 8. Szybsze wypracowywanie korzyści
ROZDZIAŁ 9. Od kaizen do innowacji
ROZDZIAŁ 10. Zmiana sposobu myślenia

Wnioski. W kierunku społeczeństwa wolnego od marnotrawstwa

Podziękowania
O autorach

356 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022