|
TWÓRCZA ODWAGA OTWÓRZ SIĘ NA DESIGN THINKING
KELLEY T. KELLEY D. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2019, wydanie Icena netto: 44.89 Twoja cena 42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Twórcza
Odwaga
Otwórz się na
Design Thinking
Sądzisz,
że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i
zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność
drzemiącą w każdym z nas.
Innowacja
i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w
biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych
przywódców. Ludzie posiadający twórczą
odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek
i lepiej potrafią znajdować rozwiązania problemów,
które wydają się nierozwiązywalne. Dostrzegają nowe
możliwości i potrafią współpracować z innymi, by poprawić
sytuację, w której się znaleźli, a do wyzwań podchodzą z
nowo odkrytą odwagą.
David
i Tom Kelleyowie, twórcy IDEO i d.school, prekursorzy Design
Thinking, udowadniają, że wszyscy mamy do zaoferowania nowatorskie
pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu,
sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych
rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być
bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub
sprzedawcą.
Opierając się historiach,
metodach i praktykach, które zaczerpnęli ze swojej
kilkudziesięcioletniej współpracy z innowacyjnymi ludźmi z
całego świata, bracia Kelleyowie stworzyli metodę twórczego
myślenia, która pozwoli ci wyjść poza schematy, uporządkować
proces twórczy i przejść do działania. Bo kreatywność i
zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich
korzystamy, tym silniejsze się stają.
Dzięki
tej książce:
- zdołasz uwolnić
twórczy talent, który nosisz w sobie od
dzieciństwa
-
rozwiniesz kilka umiejętności i nauczysz się kilku technik, by
wykorzystywać swoją kreatywność
-
znajdziesz odwagę, by wypowiadać się i eksperymentować, podejmować
ryzyko niepowodzenia i działać, idąc za twórczym impulsem
- i w rezultacie zaczniesz
PROJEKTOWAĆ SWOJE NOWE ŻYCIE!
David Kelley jest
założycielem IDEO – jednej z wiodących na świecie firm
zajmujących się innowacją i projektowaniem, która przy
pomocy Design Thinking kreuje nowe produkty i usługi dla takich firm
jak Apple, Shimano czy GE. Profesor Kelley jest także twórcą
d.school na Uniwersytecie Stanforda.
Tom Kelley
jest partnerem w IDEO i autorem bestsellerów Sztuka
innowacji oraz Dziesięć twarzy innowacji. Zajmuje również
stanowisko executive fellow na Uniwersytecie Kalifornijskim w
Berkeley’s Haas School of Business.
IDEO
zapoczątkowało komercyjne zastosowanie Design Thinking jako metody
dedykowanej nie tylko do projektowania produktów i
wzornictwa, ale przede wszystkim w zakresie doradztwa strategicznego i
biznesowego dla firm, wspierając je w obszarach dotyczących
organizacji, zarządzania zmianą, innowacjami, relacjami, a także
sprzedażą, marketingiem i komunikacją. Pomogło tysiącom firm wprowadzić
na rynek przełomowe pomysły – od myszki komputerowej
stworzonej w roku 1980 dla Apple po usługi finansowe dla
młodych
(generacji Z) dla jednego z największych szwajcarskich
banków.
Liderzy
IDEO stoją także za inicjatywą d.school, wirtualną katedrą na
Uniwersytecie Stanforda w Stanach Zjednoczonych i Hasso Plattner
Institut w Niemczech. Ten interdyscyplinarny ośrodek projektowy pozwala
studentom z różnych specjalizacji realizować projekty według
metody Design Thinking dla firm, fundacji czy społeczności lokalnych.
Wyrazy
uznania dla Twórczej odwagi
Przedmowa
Wprowadzenie
Istota
innowacji
Rozdział 1.
Prztyczek.
Od myślenia projektanckiego do twórczej odwagi
Rozdział 2.
Śmiałość.
Od lęku do odwagi
Rozdział 3.
Iskra.
Od czystej kartki do zrozumienia
Rozdział 4.
Skok.
Od planowania do działania
Rozdział 5.
Poszukiwanie.
Od obowiązku do pasji
Rozdział 6.
Zespół.
Grupy pełne twórczej odwagi
Rozdział 7.
W
drogę! Twórcza odwaga na starcie
Rozdział 8.
Co
dalej. Żyj z twórczą odwagą
Podziękowania
Autorzy zdjęć i rysunków
Zdjęcia
280
stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|