ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FIRMY SZYBKIEGO WZROSTU JAK OSIĄGAĆ PRZEWIDYWALNY PRZYCHÓD I REKORDOWE ZYSKI


ROSS A. LEMKIN J.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Firmy szybkiego wzrostu

Jak osiągać przewidywalny przychód i rekordowe zyski

Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami?

Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane?

Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat?

Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu?

Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces – na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie.

Z tej książki dowiesz się: dlaczego liczba leadów i sprzedaż nie rosną oraz jak temu zaradzić, jak określić własną Niszę, jakie są uznane w świecie praktyki generowanie leadów (Ziarna, Sieci, Strzały), jak zmienić szefa marketingu w menedżera wysokiego wzrostu, jak zbudować skalowalny zespół sprzedażowy, dlaczego twoi podwładni nie pracują tak ciężko, jak ty i co na to poradzić.


Książka pomoże ci przebić mur stagnacji i uniknąć wahań zmiennych przychodów. Bez względu na to, czy twoja firma warta jest 100 milionów czy miliard dolarów, zasady w 80% pozostają niezmienione. Zarabiaj więcej w bardziej przewidywalny sposób.

Aaron Ross – uznany mówca, przedsiębiorca, autor bestsellerowej książki Predictable Revenue, zwanej także „biblią sprzedaży dla Doliny Krzemowej”. Prezentuje w niej system sprzedaży oparty na modelu outboundowym, który stworzył pracując dla Salesforce.com. Ross jest jednym z liderów w PredictableRevenue.com.

Jason Lemkin – seryjny przedsiębiorca sektora technologicznego, inwestor VC, założyciel oraz CEO w SaaStr.com. Zgromadził wokół siebie największą społeczność przedsiębiorców SaaSowych. Lemkin pracował jako CEO w EchoSign (firmie przejętej przez Adobe). W trakcie jego kadencji przychody spółki wzrosły od 0 do 144 milionów dolarów.

Wstęp
Sukces uporządkowany
Czego możemy nauczyć się na przykładzie firm
rozwijających się najszybciej?

Część 1 Określ własną niszę

Rozdział 1
"Nisza" nie musi być mała
Czy na pewno twoja firma jest gotowa na przyspieszenie?
Idź na podbój świata w obszarze jednej Niszy w danym
momencie
Krzywa uwagi

Rozdział 2
Marsz pod górę
Miły dodatek

Rozdział 3
Jak oznaczyć Niszę
W którym stawie możesz zostać dużą rybą?
Matryca tworzenia Niszy
Studium przypadku: Jak Twilio znalazło miliardową Niszę, stawiając się w pozycji klienta
Zasada 20 wywiadów

Rozdział 4
Błyskawiczna prezentacja
Czy jako stacja radiowa cieszyłbyś się wśród słuchaczy powodzeniem?
Błyskawiczna prezentacja jako źródło frustracji
To nie ty jesteś w centmm zaintetesowania: trzy proste pytania

Część 2 Stwórz system, który zapewni stałe źródło zleceń

Wprowadzenie. Pozyskiwanie nowych kontaktów usprawiedliwia wiele grzechów

Rozdział 5
Ziarna - zarządzanie Sukcesem Klienta
Czy można przewidzieć plony?
Studium przypadku: Jak to się stało, że wskaźnik odejścia w Gild w ciągu jednego miesiąca spadł z 4 do 1
Studium przypadku: Obsługa klienta na mistrzowskim poziomie w Topcon

Rozdział 6
Sieci - marketing
Trzy niekonwencjonalne podejścia menedżerów firm wysokiego wzrostu
Źródło Presji na szefa marketingu - Przewidywany Próg Leadów
Marketing korporacyjny kontra generowanie popytu
Jak zmieniał się marketing przychodzący w ciągu 10 lat - od skalowania biznesu w Marketo do spółki założycielskiej
Engagio o wartości ponad 100 min dolarów
Marketing heroiczny - gdy nie masz pieniędzy ani czasu

Rozdział 7
Strzały - prospecting outboundowy
Gdzie outbound sprawdza się najlepiej, a gdzie zawodzi
Czego nauczyliśmy się po opublikowaniu Predictable Revenue
Studium przypadku: Jak wartość Acquia poszybowała do 100 min dolarów dzięki strategii outboundu
Studium przypadku: Jak Sagemount w ciągu trzech lat potroił wartość spółki
Studium przypadku: Outbound winduje wartość firmy
Zuora o ponad 60% chociaż kontakty wymagają długiej pielęgnacji
Pionierskie kroki na polu budowania programu prospectingu outboundowego
Czy jesteś uzależniony od sukcesu marketingu inboundowego?

Rozdział 8
Utracone szanse menedżerów
Dynamika budowy procesu sprzedaży - twój
najważniejszy parametr biznesowy
Zasada 15/85 - Wcześni Naśladowcy i Klienci Mainstreamowi Dlaczego życiowa wartość klienta jest zwykle niedoszacowana?

Część 3 Zbuduj skalowany model sprzedaży

Rozdział 9
Ucz się na naszych błędach
Ekspansja generuje więcej problemów, niż rozwiązuje, ale są to problemy godne pozazdroszczenia
12 błędów najczęściej popełnianych przy budowaniu Zespołów Sprzedażowych
Rada od Dyrektora Sprzedaży Linkedln i EchoSign

Rozdział 10
Specjalizacja jako najważniejszy impuls sprzedażowy
Dlaczego handlowcy nie powinni zajmować się szukaniem nowych kontaktów
Studium przypadku: Jak Clio w trzy miesiące dokonało restrukturyzacji Działu Sprzedaży
Czy można być zbyt małym lub zbyt dużym na specjalizację?
Specjalizacja - dwie podstawowe wątpliwości
Rzut oka na proces specjalizacji w Acquia

Rozdział 11
Liderzy sprzedaży
Gdy dyrektor sprzedaży się nie sprawdza
Odpowiedni dyrektor sprzedaży na twoim etapie
10 przydatnych pytań podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Rozdział 12
Korzystaj z najlepszych praktyk sprzedażowych
Tylko dla startupów: 4 etapy rekrutacji pierwszego zespołu sprzedażowego
Proste triki rekrutacyjne
Na początku drogi potrzebujesz towarzystwa dwóch handlowców
Maszyna sprzedażowa HubSpot o wartości 100 min dolarów - rekrutacja i coaching
Studium przypadku: Szkoda czasu na nieudane rozmowy kwalifikacyjne

Rozdział 13
Skalowanie zespołu sprzedażowego
To żaden problem, gdy odchodzi ponad 10% sprzedawców
Trzy sposoby ograniczenia odpływu pracowników i podniesienia poziomu motywacji w okresie wzrostu
Rada dla CEO: Zaproś‘ do budowania systemu premiowego liderów innych działów
Czy twoje rozmowy z firmami przeciągają się w nieskończoność?
Pięć kluczowych parametrów sprzedażowych (z niespodzianką)

Rozdział 14
Tylko dla startupów
Każda firma technologiczna powinna oferować serwis produktu
W co inwestuje Jason i czy skalowanie wymaga pozyskania kapitału?
Struktura zatrudnienia w stuosobowej spółce SaaSowej

Część 4 Zwiększ wartość transakcji o 100%

Rozdział 15
Matematyka wartości transakcji
Oprogramowanie freemium zaczyna zarabiać dopiero
przy 50 milionach użytkowników
Małe transakcje pozwolą ci ruszyć z miejsca, duże napędzają rozwój

Rozdział 16
Nie za duża, nie za mała wartość twojej transakcji
Gdy drobne transakcje na zawsze pozostają drobnymi
Wszyscy twoi klienci - duzi i mali

Rozdział 17
Czas na wyższy segment rynku
Jeśli nie zamierzasz zatrudniać sprzedawców
Kolejny próg cenowy
Wycena to zawsze "ból głowy"
Wejdź na poziom Fortune 1000

Część 5 Rób swoje

Rozdział 18
Zaprzyjaźnij się z frustracją
Zastanów się, czy na pewno jesteś na to gotowy?
Każdy przechodzi swój Rok Piekła
Rozwój nie lubi komfortu
Motywacja - tajemnica kosmicznej prędkości Aarona

Rozdział 19
Kręta droga do sukcesu
Ekonomia Lęku i depresja przedsiębiorcy
Mark Suster zadaje pytanie - "Uczyć się
czy bogacić?"
Gdy do sukcesu wiedzie kręta droga
Zmieniaj swój świat, nie cały świat

Część 6 Daj pracownikowi prawo do Własności Zadania

Rozdział 20
Stan faktyczny
Szanowni Menedżerowie (list od pracownika)
Szanowny Pracowniku (list od menedżerów)
PS "Szanowni Menedżerowie, za chwilę może być za późno" (list od CEO oraz od członków Zarządu)
Czy twoi podwładni czują się jak najemnicy, czy jak właściciele zadań?

Rozdział 21
Do menedżerów: Doceń wartość Własności Zadania
Krótka ankieta
"Bez niespodzianek"
Własność Zadania
Studium przypadku: Jak słaby zespół zyskał sławę
samozarządzającego się fenomenu
Nadchodzi zmiana

Rozdział 22
Własność wyższej kategorii
Własność Finansowa
Utrzymuj pracowników w ciągłym ruchu
Cztery typy pracowników

Część 7 Weź los we własne ręce

Rozdział 23
Tracisz kolejne szansę?
Przed tobą większe szanse,
niż ci się wydaje
Jak szukać szans w miejscu pracy
Pielęgnuj swoje "drętwe" pasje
Firma nie zadba o ciebie, jak mama lub tata
Źródła Presji - co zrobić, żeby mi się chciało, tak jak mi
się nie chce?
Sprzedaż to sztuka życia
Sprzedaż to proces wieloetapowy

Rozdział 24
Życie i praca - duet doskonały
Co poszło nie tak?
Dlaczego jesteś wyjątkowy?
Ignorowanie rzeczywistości nie spowoduje,
że ona zniknie
Aaron, jak do licha udaje ci się pracować
z dziesięciorgiem dzieci w domu?
Żonglerka

Podziękowania
O autorach

424 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022