ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.89 42,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INTERNACJONALIZACJA I MARKETING UNIWERSYTETÓW


SUŁKOWSKI Ł. SELIGA R. RED.

wydawnictwo: WYD UJ , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności. Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami.

Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego

Wstęp

Tomasz Domański
Internacjonalizacja szkół wyższych -polskie uczelnie na tle zagranicznej konkurencji

Svetlana Gudkova
Rola akredytacji międzynarodowych w zapewnieniu jakości procesu uczenia się

Marta Tutko
The model of internationalization in higher education institutions

Krzysztof Wach
Przedsiębiorczość na polskich uniwersytetach - oblicza, wyzwania, kontekst

Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik
Orientacja przedsiębiorcza uczelnia jej relacje z interesariuszami

Tomasz Domański
Marketing szkół wyższych - nowe wyzwania i możliwości

Bogdan Gregor, Kinga Stopczyńska
Ekonomiczne aspekty zarządzania marką uczelni wyższej

Łukasz Sułkowski, Robert Seliga
Marketing and relational aspects of building a competitive advantage in university merger processes in Poland

Dominika Kaczorowska-Spychalska
Technologie cyfrowe jako element budowania marki uczelni wyższej

Grzegorz Baran
Marketing współtworzenia wartości z klientem jako instrument doskonalenia uczelni przyszłości

Grzegorz Baran
Od marketingu doświadczeń do design thinking, czyli o budowaniu uniwersytetu wokół kultury doświadczenia

Grzegorz Ignatowski
Między reklamą a promocją uczelni wyższych

Marek Zimnak
Wyzwania dla uczelni - solidny wizerunek, skuteczna rekrutacja. Jak to się robi na polskich uniwersytetach?

Jarosław Tomaszewski, Magdalena Kozula
Aplikacja aspektów promocyjnych i misyjnych w rozwoju partnerstwa międzynarodowego uczelni. Przykład Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu we współpracy z wybranymi szkołami średnimi z Europy Wschodniej

Justyna Fijałkowska, Dominika Hadro
Rozwój raportowania kapitału intelektualnego - analiza praktyk uniwersytetów we Włoszech

Małgorzata Dzimińska
Kultura jakości kształcenia w szkołach wyższych

Sylwia Przytuła
Internacjonalizacja szkolnictwa wyższego - implikacje dla polskiej nauki

322 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka



Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022