|
PEDAGOGICZNA TEORIA SZKOŁY STUDIUM NA PODSTAWIE NIEMIECKICH TEORII SZKOŁY
KOŚCIELNIAK M. wydawnictwo: WYD UJ , rok wydania 2019, wydanie Icena netto: 51.99 Twoja cena 49,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Pedagogiczna
teoria szkoły
Studium na podstawie
niemieckich teorii szkoły
„Dla mnie
osobiście najbardziej interesującym aspektem, jaki zauważam w książce,
jest akcent pedagogiczny związany z pytaniem i dążeniem do ujmowania
teorii szkoły jako dyscypliny czy też teorii pedagogicznej oraz
podejmowaniem zagadnień nauczania i wychowania w jej ramach. Czyni to
bardzo jasnym stanowisko Autora, jak też wpisuje całą problematykę w
obszar poszukiwań współczesnej i dawnej myśli pedagogicznej.
Autor wybrał bardzo interesujących poznawczo oraz ważnych dla
pedagogiki szkolnej autorów i ich koncepcje,
których większość rzeczywiście powinna być bliżej
zaprezentowana w polskiej myśli pedagogicznej. Praca Autora wpisuje się
zatem w lukę – zwłaszcza związaną ze współczesnymi
autorami podejmującymi refleksję nad szkołą”.
ks. prof. dr hab. Marian Nowak, Dyrektor Instytutu Pedagogiki KUL
Marek Stanisław Kościelniak
pracuje jako adiunkt w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu
Jagiellońskiego. Jest autorem monografii „Zrozumieć Rogersa.
Studium koncepcji pedagogicznych Carla R. Rogersa”,
artykułów naukowych w czasopismach polskich i
międzynarodowych oraz licznych rozdziałów w polskich i
zagranicznych publikacjach wieloautorskich. Jest również
redaktorem naukowym kilku książek wydanych w języku angielskim i
polskim oraz tłumaczem angielskojęzycznej literatury pedagogicznej.
„Pedagogiczna teoria szkoły. Studium na podstawie niemieckich
teorii szkoły” to owoc wieloletnich studiów nad
niemiecką literaturą pedagogiczną
410
stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|