ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.90 53,11   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MISTRZ SPRZEDAŻY


BEDNARSKI A.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2019, wydanie IV

cena netto: 55.90 Twoja cena  53,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mistrz sprzedaży

Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu.

Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać.
I tego właśnie uczy ta książka.

Wstęp do wydania IV 9
Jeżeli ja mogłem... 11

Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować 13

Inne spojrzenie 15
Pieniądze 19
Przekonania 24
Zmiana przekonań 29
Koncentracja 31
Zmiana koncentracji 35
Kontrola 43

Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie 49

Skąd się biorą decyzje 52
Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle 54
Potrzeby 56
Pewność 58
Urozmaicenie 64
Uznanie 68
Przynależność 73
Rozwój 76
Prawa wpływu 79

Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy 103

Dlaczego i jak 104
Pragnienia i cele 111
Technologia 127
Jak zdobywać wiedzę? 128
Podsumowanie 136

Rozdział 4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów 139

Lista kontaktów 146
Osoby wpływowe 147
Rekomendacje 149
Lista możliwości 157
Nawyki 163

Rozdział 5. Jak umówić się na spotkanie handlowe 179

Rozmowa telefoniczna 184
Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe 223

Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji 226
Etap drugi - zbieranie informacji i/lub uświadamianie potrzeb 242
Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja 257
Kolejny krok 290

Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach 291

Różnice indywidualne 298
Metaprogramy 298
Systemy reprezentacji 314
Pięcioczynnikowy Model Osobowości 317

Rozdział 8. Czym jest network marketing 325

Konflikt relacji 338
Mentalność pracownika 341
Piramida 344
Masz do mnie interes... 348
Lęk 349
Jak osiągnąć sukces w MLM? 351
Moje doświadczenia 358
Zakończenie 363

Wywiady z handlowcami 369

376 stron, Format: 14.0x21.0cm. oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022