ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZESPÓŁ WYGRANY CZY PRZEGRANY? W CO GRAJĄ LUDZIE W FIRMACH


MALINOWSKA-PARZYDŁO J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zespół wygrany czy przegrany?


W co grają ludzie w firmach


Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym zespół pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami, manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub członków zespołu? Nie jesteś sam.

Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę lub tzw. global. Masz za to wpływ na relacje w Twoim zespole, możesz mądrze zakwestionować złe, nieskuteczne zasady i dążyć do zmiany reguł gry.

Zapraszam w podróż po specyficznej mapie zespołowych krain i gier międzyludzkich. Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach wraz ze stanowiącym jego część Atlasem gier (nie tylko) korporacyjnych to książka napisana przez życie, ludzi i firmy. Chciałabym napisać, że wszelkie podobieństwo do osób i sytuacji jest przypadkowe - ale minęłabym się z prawdą. W firmach znajdziemy niejednego Władcę marionetek, Sprzedawcę małp, Biegającego z taczką, znienawidzonego Korpokaprala lub inne opisane w grach mało chwalebne postaci - podczas gdy marzy nam się zespół 4.0 na wzór Tolkienowskiej Drużyny Pierścienia lub plemienia Na'vi z filmu Avatar.

Tak - ludzie, zgodnie ze swoją naturą, grają. W firmowe piekło lub niebo, umieranie lub rozwój. A Ty, jako lider lub członek zespołu, masz wpływ na zasady gry i wybór scenariusza - na to, czy będzie on prowadził ku Jasnej Stronie Zarządzania. Wybierz przyjazną dla siebie krainę w Atlasie gier (nie tylko) korporacyjnych, która gwarantuje pracę w poczuciu sensu i atmosferze zaufania. Ja wybrałam Younicorn!

PODZIĘKOWANIA (7)

CZĘŚĆ I. W CO GRAJĄ LUDZIE W PRACY

Rozdział 1. HOMO ACTOR, czyli co wynika z tego, że ludzie grają w pracy i życiu (11)
Rozdział 2. STORYTELLING: podróż i bohaterowie, czyli inspiracje do stworzenia "Atlasu gier (nie tylko) korporacyjnych" (33)
Rozdział 3. TŁO BIZNESOWE, czyli powody, by rozmawiać dziś o zespołach i ich liderach (39)
Rozdział 4. WYGRANA 4.0, czyli jasna strona zarządzania (51)
Rozdział 5. PRZEGRANA 0:4, czyli ciemna strona zarządzania (63)
Rozdział 6. ZESPÓŁ 4.0 - jego siła, wartość i wpływ (73)

CZĘŚĆ II. ATLAS GIER (NIE TYLKO) KORPORACYJNYCH

Mapa krain (84)
Gra Folwark (87)
Gra Policjanci i złodzieje (101)
Gra Władca marionetek (113)
Gra Trójkąt dramatyczny (127)
Gra Dożywocie (141)
Gra Mordor (155)
Gra Z taczką czy na taczce (169)
Gra Małpi wybieg (181)
Gra Transformersi (195)
Gra Turkusowy ogród (207)
Gra Rząd wartości (219)
Gra Społeczność Na'vi (231)

248 stron, Format: 17.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022