|
ZESPÓŁ WYGRANY CZY PRZEGRANY? W CO GRAJĄ LUDZIE W FIRMACH
MALINOWSKA-PARZYDŁO J. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2019, wydanie Icena netto: 40.60 Twoja cena 38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zespół wygrany
czy przegrany?
W
co grają ludzie w firmach
Marzysz
o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta
ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz
być wiarygodnym liderem, za którym zespół
pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami,
manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub
członków zespołu? Nie jesteś sam.
Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od
poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako
szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę
lub tzw. global. Masz za to wpływ na relacje w Twoim zespole, możesz
mądrze zakwestionować złe, nieskuteczne zasady i dążyć do zmiany reguł
gry.
Zapraszam
w podróż po specyficznej mapie zespołowych krain i gier
międzyludzkich. Zespół wygrany czy przegrany? W co grają
ludzie w firmach wraz ze stanowiącym jego część Atlasem gier (nie
tylko) korporacyjnych to książka napisana przez życie, ludzi i firmy.
Chciałabym napisać, że wszelkie podobieństwo do osób i
sytuacji jest przypadkowe - ale minęłabym się z prawdą. W firmach
znajdziemy niejednego Władcę marionetek, Sprzedawcę małp, Biegającego z
taczką, znienawidzonego Korpokaprala lub inne opisane w grach mało
chwalebne postaci - podczas gdy marzy nam się zespół 4.0 na
wzór Tolkienowskiej Drużyny Pierścienia lub plemienia Na'vi
z filmu Avatar.
Tak - ludzie, zgodnie ze swoją naturą, grają. W firmowe piekło lub
niebo, umieranie lub rozwój. A Ty, jako lider lub członek
zespołu, masz wpływ na zasady gry i wybór scenariusza - na
to, czy będzie on prowadził ku Jasnej Stronie Zarządzania. Wybierz
przyjazną dla siebie krainę w Atlasie gier (nie tylko) korporacyjnych,
która gwarantuje pracę w poczuciu sensu i atmosferze
zaufania. Ja wybrałam Younicorn!
PODZIĘKOWANIA
(7)
CZĘŚĆ I. W
CO GRAJĄ LUDZIE W PRACY
Rozdział 1. HOMO ACTOR, czyli co wynika z tego, że ludzie grają w pracy
i życiu (11)
Rozdział 2. STORYTELLING: podróż i bohaterowie, czyli
inspiracje do stworzenia "Atlasu gier (nie tylko) korporacyjnych" (33)
Rozdział 3. TŁO BIZNESOWE, czyli powody, by rozmawiać dziś o zespołach
i ich liderach (39)
Rozdział 4. WYGRANA 4.0, czyli jasna strona zarządzania (51)
Rozdział 5. PRZEGRANA 0:4, czyli ciemna strona zarządzania (63)
Rozdział 6. ZESPÓŁ 4.0 - jego siła, wartość i wpływ (73)
CZĘŚĆ II. ATLAS
GIER (NIE TYLKO) KORPORACYJNYCH
Mapa krain (84)
Gra Folwark (87)
Gra Policjanci i złodzieje (101)
Gra Władca marionetek (113)
Gra Trójkąt dramatyczny (127)
Gra Dożywocie (141)
Gra Mordor (155)
Gra Z taczką czy na taczce (169)
Gra Małpi wybieg (181)
Gra Transformersi (195)
Gra Turkusowy ogród (207)
Gra Rząd wartości (219)
Gra Społeczność Na'vi (231)
248
stron, Format: 17.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|