ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.60 38,57   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PERSONAL BRANDING CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ


GRZESIAK M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Rozdział 1. Wstęp

Rozdział 2. Wprowadzenie do personal brandingu

Rozdział 3. Matryca obrazu siebie
Ćwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnętrzny i wewnętrzny obraz siebie? Wypełnij tabelę (patrz strona 26).
Ćwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podejścia do obrazu siebie

Rozdział 4. Cele personal brandingu
Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista

Rozdział 5. Personal brand w badaniach naukowych

Rozdział 6. Różnice w obrazach marki osobistej
Personal brand a przyszłość

Rozdział 7. Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych
Facebook
YouTube
Twitter
Instagram
LinkedIn

Rozdział 8. Matryca personal brandu
Prezentacja personal brandu
Matryca personal brandu
Konsekwencje braku właściwego personal brandu

Rozdział 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
Kontekst sytuacyjny
Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej

Rozdział 10. Kolektywne kształtowanie archetypów
Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości
Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu

Rozdział 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
Przeszłość stworzona przez innych
Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
Ćwiczenie 1. Wpisz ważne dla Ciebie wydarzenie i wyjaśnij je w kontekście tego, kim dzisiaj jesteś.

Rozdział 12. Funkcjonowanie związków krótkoterminowych
Wysyłanie sygnałów innym
Podnoszenie atrakcyjności partnera
Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera

Rozdział 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych
Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera
Eksponowanie wartości związanych z personal brandem
Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych

Rozdział 14. Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej
Powstawanie nieprawdziwych opinii
Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń
Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie

Rozdział 15. Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej
Opowiadanie historii a marka osobista
Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych
Matryca storytellingowa

Rozdział 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
Ty jako pracownik
Przedstawianie doświadczenia zawodowego
Zalety i wady
Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy

Rozdział 17. Marka osobista w relacjach międzyludzkich
Nawiązywanie kontaktów
Uniwersalne potwierdzacze
Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość
Cechy osób sympatycznych
Twój archetyp w relacjach towarzyskich

Rozdział 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
Relacje pionowe i poziome
Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
Styl komunikacji w relacjach pionowych
Wspieranie określonego stanowiska w archetypach

Rozdział 19. Branding w miejscu pracy
Komunikacja z szefem
Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
Personal brand ucznia

Rozdział 20. Kształtowanie marki osobistej dziecka
Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat
Samorealizacja dziecka
Aktualizacja marki własnej dziecka
Schemat komunikat realizacja
Etapy rozwoju dziecka

Rozdział 21. Kształtowanie polskiego brandu
Polska w oczach innych nacji
Nowoczesny Polak za granicą
Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości
Pamiętaj! Jestem z Polski

Rozdział 22. Matryca wiarygodności
Budowanie wiarygodności
Rola liczb

Rozdział 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych
Umawianie się na randkę
Rozmowa kwalifikacyjna
Sprzedawanie swoich usług

Rozdział 24. Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach
Cele marki osobistej
Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach
Długość publikowanych treści
Co publikować w kanale YouTube

Rozdział 25. Zasady copywritingu
Tworzenie perswazyjnego tytułu
Rola tezy w artykule
Co powinno znaleźć się w body każdego tekstu
CTA w tekście

Rozdział 26. Podsumowanie
Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu
Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na wesoło

Rozdział 27. Czas na Ciebie
Krok 1. Określ swoje cele
Krok 2. Sprofiluj grupę docelową
Krok 3. Wypełnij matrycę treścią

232 strony, oprawa miękka


Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022