ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.60 38,57   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TY W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ DLA KAŻDEGO


ŻUKOWSKI M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2019, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ty w social mediach

Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego


Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy... By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.

Może myślisz teraz: "Eee, to nie dla mnie". Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.

Przedmowa 7

Rozdział 1. Dlaczego? 11

Dla kogo w ogóle jest ta książka? 11
Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? 19
Dlaczego akurat dziś? 23
Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką 27
Co mają do tego te media społecznościowe? 34
Najważniejszy trik dla Ciebie 36

Rozdział 2. Jak? 41

Jak stworzyć markę osobistą? 41
Jak budować markę osobistą? 51
Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? 60
Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? 70

Rozdział 3. Co? 75

Cel działania - jak go określić? 75
Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? 76
A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? 79
Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? 82
Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? 91
Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? 101
Własna strona WWW - jak ją stworzyć? 107
Blog - po co mi on? 117
A może vlog? 130
Albo podcast? 133
Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować 139
Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej 239
Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? 252

Rozdział 4. To, co się stało, że się... 257

Brak regularności 257
Brak konsekwencji 258
Brak formuły 258
Brak przekonania i motywacji 259
Zasłużony opozycjonista i... chu* 260
Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach 260
A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? 262
I wtedy wchodzę ja... 263
Cały na biało się nie da 263
Wpadki poważne i mniej 264
A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem 266
Rozdział 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie 259

Podziękowania 272

272 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022