|
STRATEGIA PRODUKTU
MRUK H. RUTKOWSKI I. wydawnictwo: PWE , rok wydania 2001, wydanie I cena netto: 15.79 Twoja cena 15,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia
sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie
przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony
przez nabywcę. Omawiają, co jest istotą produktu, jakie znaczenie mają marka,
opakowanie i etykieta oraz przedstawiają cykl życia produktu, którego znajomość jest
niezbędna przy budowie jego strategii. Sporo miejsca poświęcają też omówieniu
strategii nowego produktu - poczynając od sposobów kreowania pomysłów na nowe
produkty, przez selekcję, rozwój testowanie koncepcji, aż po strategie wprowadzania
nowego produktu na rynek.
230 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|