ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYBORY STRATEGICZNE W TEORII I PRAKTYCE


URBANOWSKA-SOJKIN E.(RED.)

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorzy poszczególnych rozdziałów podjęli trud dokonania eksploracji podstaw teoretycznych wyborów strategicznych, wskazując na możliwości ich doskonalenia poprzez badania w praktyce gospodarczej.

Tym samym opracowanie ma walory wynikające z wyjaśniania wyborów strategicznych tradycyjnie traktowanych jako cele strategiczne czy poszczególne rodzaje strategii.Na całość zeszytu naukowego składa się łącznie dziewięć artykułów,których autorzy podjęli wysiłek naukowego opisu zagadnień związanych z wyborami strategicznymi.


Spis treści:

Wprowadzenie

Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Wybory strategiczne przedsiębiorstw w teorii
Magdalena Małkowska-Borowczyk
Wpływ otoczenia na wybory strategiczne przedsiębiorstw
Maja Sajdak
Podejście zasobowe jako podstawa wyborów strategicznych
Piotr Banaszyk
Wybory strategiczne w dziedzinie celów przedsiębiorstwa
Justyna Światowiec-Szczepańska
Strategiczne wybory podstaw konkurowania przedsiębiorstw
Piotr Ratajczyk
Strategiczne decyzje w zakresie portfela produktów przedsiębiorstwa
Barbara Borusiak
Wybory strategiczne przedsiębiorstw handlu detalicznego
Milena Ratajczak-Mrozek
Wybory strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w sieciach biznesowych
Paweł Bartkowiak
Zachowania nabywców usług kształcenia a wybory strategiczne ekonomicznych szkół wyższych na przykładzie Wielkopolski


162 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022