Autorzy poszczególnych rozdziałów podjęli trud dokonania eksploracji
podstaw teoretycznych wyborów strategicznych, wskazując na możliwości ich doskonalenia
poprzez badania w praktyce gospodarczej.
Tym samym opracowanie ma walory wynikające z wyjaśniania wyborów
strategicznych tradycyjnie traktowanych jako cele strategiczne czy poszczególne rodzaje
strategii.Na całość zeszytu naukowego składa się łącznie dziewięć
artykułów,których autorzy podjęli wysiłek naukowego opisu zagadnień związanych z
wyborami strategicznymi.
Spis treści:
Wprowadzenie
Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Wybory strategiczne przedsiębiorstw w teorii
Magdalena Małkowska-Borowczyk
Wpływ otoczenia na wybory strategiczne przedsiębiorstw
Maja Sajdak
Podejście zasobowe jako podstawa wyborów strategicznych
Piotr Banaszyk
Wybory strategiczne w dziedzinie celów przedsiębiorstwa
Justyna Światowiec-Szczepańska
Strategiczne wybory podstaw konkurowania przedsiębiorstw
Piotr Ratajczyk
Strategiczne decyzje w zakresie portfela produktów przedsiębiorstwa
Barbara Borusiak
Wybory strategiczne przedsiębiorstw handlu detalicznego
Milena Ratajczak-Mrozek
Wybory strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w sieciach biznesowych
Paweł Bartkowiak
Zachowania nabywców usług kształcenia a wybory strategiczne ekonomicznych
szkół wyższych na przykładzie Wielkopolski
162 strony, oprawa miękka