ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZECIĄGNIJ ICH NA SWOJĄ STRONĘ ZDOBĄDŹ POPARCIE PRZEKONAJ SCEPTYKÓW


BACHRACH S.B. / WYKONAJ SWÓJ PROJEKT

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 34.60 Twoja cena  32,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Naucz się, jak zdobywać poparcie, poprawiać efektywność swoich działań i urzeczywistniać swoje projekty!

Czy miewasz czasem wrażenie, że wiesz dokładnie co należałoby zrobić - w twojej organizacji, w twoim biurze, szkole, związku zawodowym, partii politycznej, czy choćby na twoim osiedlu - ale nie potrafisz przekonać innych do swoich racji? Dobre pomysły i ciężka praca nie wystarczą, żeby zapewnić sobie sukces ? zdolność do pozyskiwania sojuszników i pokonywania oporu przeciwników to umiejętność niezbędna we współczesnym świecie korporacyjnym. Jeśli nie uda ci się zdobyć poparcia dla swoich pomysłów, możesz stać się ofiarą walk organizacyjnych.

Przeciągnij ich na swoją stronę wyjaśnia, jak:

•    identyfikować sojuszników i oponentów,
•    budować koalicje,
•    zapewniać sobie poparcie,
•    zrozumieć nastawienie innych.

Przeciągnij ich na swoją stronę Samuela B. Bacharacha, profesora w Department of Organizational Behavior w School of Industrial and Labor Relations działającej w ramach Cornell University, pozwala kształtować własny zmysł polityczny poprzez analizę fascynujących przykładów opisujących funkcjonowanie organizacji biznesowych, rządowych, akademickich i społecznych. Dzięki tej książce rozwiniesz umiejętności przywódcze niezbędne do urzeczywistnienia twoich projektów.


Spis treści:

Podziękowania

Wprowadzenie. Dobry pomysł to za mało. Trzeba jeszcze umieć zyskać sobie sojuszników

Część pierwsza. Przeanalizować sytuację polityczną

Rozdział 1. Przewidywanie reakcji
Rozdział 2. Analiza celów i podejścia
Rozdział 3. Analiza nastawienia innych członków organizacji
Rozdział 4. Kto wróg, a kto przyjaciel

Część druga. Pozyskać sojuszników

Rozdział 5. Budowanie koalicji
Rozdział 6. Zdobywanie wiarygodności
Rozdział 7. Pozyskiwanie wstępnego poparcia
Rozdział 8. Uzasadnianie słuszności swoich założeń

Część trzecia. Urzeczywistnić projekt

Rozdział 9. Przekonywanie do aktywnego zaangażowania się w projekt
Rozdział 10. Promowanie projektu w organizacji
Rozdział 11. Przewodzenie koalicji

Podsumowanie. Zmysł polityczny

Zalecana lektura
O autorze


288 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022