ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZACZNIJ OD SIEBIE SZTUKA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI


GRAD W.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 43.90 Twoja cena  41,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kiedy Amerykanie pracowali nad swoim programem kosmicznym, uwagę ich przykuł bardzo prozaiczny problem. Jakimi narzędziami mają się posługiwać astronauci, robiąc notatki w stanie nieważkości? Bo ani pióro, ani długopis nie chciały w tych warunkach pełnić swojej funkcji. Badania nad nowym sprzętem do pisania kosztowały miliony dolarów, a dzięki nim dzisiaj posługujemy się przeróżnymi pisakami żelowymi. Ciekawie do tego problemu podeszli Rosjanie. Ich kosmonauci pisali ołówkami.

Wiele kluczowych dla ludzkości odkryć było możliwe tylko dlatego, że ktoś szukał zupełnie czego innego, zaczynając od penicyliny, przez kevlar, który początkowo miał służyć do czegoś innego, kończąc na karteczkach post-it. Moim zadaniem jest skłonić Cię, Szanowny Czytelniku, kiedy będziesz czytał ten tekst, abyś zechciał przekonać się o tym, jak ważne dla efektywności Twojej pracy lub tego, czego chcesz uniknąć, jest w pełni świadome podejście do procesu komunikacji. Chciałbym, abyś mógł się przekonać, co takiego możesz znaleźć dla siebie, kiedy zaczniesz już świadomie szukać, bawiąc się jednocześnie tym fascynującym procesem, jakim może być nauka.

Będziesz mógł, jeśli uznasz to z jakichś powodów za ważne, popracować nad nowym nawykiem – maksymalnie świadomym sposobem komunikowania się.

Wojtek Grad


Wojtek Grad – absolwent SGH i Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zawodowo menedżer oraz trener zajmujący się komunikacją interpersonalną, sprzedażą i negocjacjami. Prywatnie historyk, żeglarz i wielbiciel fantastyki naukowej.

Prowadzi szkolenia dla firm oraz jest konsultantem  indywidualnym. Pracuje z klientami nad ich kompetencjami komunikacyjnymi.

Pół krwi Kurp, a zatem zawzięty i konsekwentny, niektórzy mówią „uparty jak osioł” i jest w tym dużo prawdy, jeżeli chodzi o osiąganie wytyczonych celów, realizowanie planów i wywiązywanie się z zobowiązań wobec klientów.

Ponadto bardzo praktyczny. To właśnie  wrodzony praktycyzm pchnął go do poszukiwania komunikacyjnego kamienia filozoficznego – aby być jak najbardziej efektywnym i robić to, co jest do zrobienia, jak najprościej i najszybciej.

Książka jest efektem przemyśleń, wniosków i refleksji wynikających z tegoż praktycyzmu.


230 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022